Fotoğrafçılık Forumları
Yalçınlar, Dikkat Edin, Önemli..
BTH nickli arkadaşımız Yalçınlar'dan bir sony A100 alıyor, sıfır..
Eve gelip ilk çektiği fotoğrafı bilgisayarına atınca, fotoğraf sayacının 5539 dan başladığını görüyor. Yani makineyle 5539 poz fotoğraf çekilmiş diye düşünüyor. Benden yardım istiyor. Ben de olay benle alakalı olmadığı halde, konuyu buraya taşıyıp, YALÇINLAR firmasını eleştiriyorum. Mağdurun yanında olmalı insan her daim..
Ve devreye konuyla alakasız olan BURKAY girerek beni kınıyor, ayıplıyor. Ben de ona; YALÇINLAR firmasıyla yakın olduğu için, bu firmayı savunduğunu söylüyorum.
BTH Yalçınlar'ı arıyor. Ama YALÇINLAR ilk gün makineyi değiştirmeyi kabul etmiyor. Sonra Burkay Yalçınlar'ın merkezini arayıp, burda açılan bu konudan haberdar ediyor.Bu haberdar etme olayından 1 gün sonra YALÇINLAR makineyi değiştirmeyi kabul ediyor.
Yani konu, BURKAY ve YALÇINLAR işbirliğiyle çözülüyor.
Ve BTH nickli arkadaş rahatlıyor. Makineyi değiştirmekten de vazgeçiyor.
Ama sayacın neden 5539'dan başladığı netleşmedi tabii.. Hafıza kartı problemi dedik artık tahminen..
Şimdi bu başlığı değiştirip güncellemek durumundaydım ve öyle yaptım.
YALÇINLAR değişimi kabul etti. tamam bu güzel..
Ama keşke bunu ilk gün yapsaydı.
BURKAY onları arayıp ta;
"Hakkınızda böyle bir şikayet konusu açıldı" diye haberdar ettikten sonra değil de, ilk günde değişimi kabul etselerdi, çok şık olacaktı.
ŞİMDİ ÇOK ÖNEMLİ :
SIFIR MAKİNE ALACAK OLAN TÜM ARKADAŞLAR.. MAKİNENİN HERŞEYİNİ KONTROL EDİN. KUTUSUNU AÇIP AKSESUARLARINI TEK TEK KONTROL EDİN.
VEEEE.. MUTLAKA AMA MUTLAKA SAYACINA BAKIN. Kaç fotoğraf çekilmiş o makineyle inceleyin.
Uyarıyla da olsa, değişimi kabul eden YALÇINLAR'a yine de teşekkür ediyorum.
Ama.. hem YALÇINLAR, hem de tüm firmalardan makine alacak arkadaşları da UYARIYORUM.
..
#panctom' tarafından 02.05.2008 16:57:12 tarihinde düzenlendi.
@panctom;
Senden birşey rica edicem başlığı değiştirmessen daha iyi olur.. ilk okuycak olan üyeler başlığı görüp umursamayabilir yada anlamsız gelicektir başlık ve içeriği başlık sadece Yançınlar kalabilir yada uygun bir başlık koymalısın.. ilk defa okuycak üyeler için bir ürün alırken daha dikkatli olmalarını sağlıycaktır bu forum... sanada teşekkür ederim bu konuyu bize açtığın için
Sevgili chiris,
Ben de arkadaşın sorununun çözülmesine sevindim ..ancak benim sorunum Panctom ile aynı görüşleri paylaşmıyor olmaktan ötürü panctomun beni "işbirlikçilik" ve "yalçınlar yandaşı" olmakla suçlamasıydı.
""Burkay, sen o firmayla sıkı fıkı dostsun anlaşılan..
burada aldatılan bir genç arkadaş var!
sen de onları savunuyorsan, bugüne kadar sana duyduğum saygı da SIFIR'a İNMİŞTİR!!
Ben seni ayıplıyorum!
Aldatan dostun bile olsa, aldatılanın yanında olmak mertliktir!
Yanlışı yapan dostun da olsa, dostuna karşı durman gerekir""
Bu yazı panctoma aittir.
Benim açımdan sorunların çözümü her zaman için karşılıklı diyalogla mümkündür.Ne makine sahibi ne de panctom bir kez olsun ilgili firmanın müşteri hizmetlerini arayıp yardım talebinde bulunmuş mudur? Panctom bu yazıyı kaleme almadan sabahı bekleyip firmayı arasa ve yardım talep etseydi zaten sorun hallolurdu. Firmaları karalamak onları küçük düşürücü durumlara sokmak doğru değildir.
Panctom en son yapması gerekeni İLK başta yapmış ve (hatta benide onunla hemfikir olmadığım için suçlamış) sonuç olarakta maalesef tükürdüğünü yalamak zorunda kalmıştır.
Konu firma değil zaten bir firmanın bir çalışanı standın başına alırken dikkat etmesi gereken şeylerdir bunlar... Bana şahsi fikrin nedir diye sorarsan ben halen yanlış prosedür uyguladıklarını söylerim teşhir ürünleri satılmamalı satıldığında görüyoruz bu bir örnektir sorunlar yaşanabiliyor.. Ben bu foruma bir çok foruma yazdığımdan fazla yazmışımdır çünkü ne tel görüşmesi be olayın tanıklığı birebir o şubeden alışverişim sırasındaki yaşadıklarımdan biliyorum.. etiler şubesi en büyük şube yalcınların ve çalışanıda çok profesyonel bir makina alıcagım dedıgımde bıle bırbırlerıyle yarısıolardı calısanlar urunu sattıktna sonra satıs mıktarına gore onlarda prım alıyolar bazen bu durum amaclarından sapıp musterıye urunu bı sekılde satabılmeye dayanıyor ki teşhir ürünü istemediğim halde silinip güzelce paketlenip bana satılmaya çalışıldı... Ben keske bu sorunu yasıyan arkadas burada olsaydıda bızzat gorusup gercekten bunun karttan dolayımı yoksa makınadan dolayımı pozlamanın belırlı bı sayıdan basladıgına emın olmak ısterdım..
"Ne makine sahibi ne de panctom bir kez olsun ilgili firmanın müşteri hizmetlerini arayıp yardım talebinde bulunmuş mudur?"
Hepımızın yaptıgı sey aslında ılk once bı suphe varsa aklımızda anlayan bı yakınımıza basvururuz kendımızden emın olmak ısterız servıse yada magazaya gerıdonmeden once dogal seyler bunlar onemlı olan boyle bır sorunla karsılasmıs bı arkadasımız gorus ve yorumlarımıza basvurmus bıze dusende olabıldıgınde yardım etmeye calısmak sanırım bunuda yerıne getırdıgımızı sanıyorum
Panctom en son yapması gerekeni İLK başta yapmış ve (hatta benide onunla hemfikir olmadığım için suçlamış) sonuç olarakta maalesef tükürdüğünü yalamak zorunda kalmıştır.
Burkay.. Bu lafını sana güzel iade ederim!!!
Güzel de yalatırım yerleri, pırıl pırıl yaparsın!!
Şimdi kapanmış bir konuyu tekrar alevlendirerek hata ediyorsun.
sana ne Yalçınlar'ın avukatı mısın sen??
Evet hala aynı şeyi düşünüyorum:
sen Yalçınlar'la hem ticari, hem dostluk anlamında birliktelik içindesin benim tahminimce.. Onlarla bir şekilde ilişkin var ki, avukatlık yaptın!
Bunu kendi ağzınla teyid ettin zaten.. Yalçınlar'ın merkezini arayıp, bu topikten haberdar edişin, onların da durumu düzeltme kararı vermesi BENİM HAKLILIĞIMI GÖSTERİR!
Ben tükürmedim ki yalayayım!
Ben mağdur olan başka bir arkadaşın yanında saf tuttum!!
Ama sen mağdurun değil, firmaların yanında yer almayı seviyorsun.
Bundan aylar önce, EFECAN adlı arkadaşımızın alıp ta sorun yaşadığı fuji s6500 marka makine ile ilgili neler oldu??
EFECAN, burada topic açtı. Ve altında sen EFECAN ile kavga ettin. Firma safında yer aldın yine yani.. Sonra ben de girdim konuya tarafsız olarak..
Ve senin bana özelden yazıp ta, "O tartışmada firma safında olmamı" isteyişini unutma!!
Bunları buraya taşımak istemiyorum.
ama ben biliyorum, senin firmacı olduğunu..
Yanlış anlaşılmasın, FUJİ firması o konuda dürüst ve temiz davranmıştır. Ve o arkadaşın mağduriyetini gidermiştir.
Al başlığı bir daha güncelledim.
Bu defa olması gerektiği gibi..
ADİL bir şekilde güncelledim!!
Al işte BURKAY bey.. Nasıl tabir edersen et..
Yazdıklarım yalan değil, dolan değil..
Ben şöyle tabir edeyim senin dilinden; TEKRAR TÜKÜRDÜM!
..
#panctom' tarafından 02.05.2008 17:47:04 tarihinde düzenlendi.
BTH konu hakkinda bir bilgi verirmisin yeni bir CF kart alip denedinmi sonuc ne oldu ?
Sayın dewilturk;
Ben makine ile birlikte cf kart almıştım sıfır olarak.Yani sorunun kaynağı benim cf kartım değil.Orada denemek amaçlı takmış oldukları firmanın kartı ile ilgili bir sorun.Makine o karttaki örnek olarak dsc09512 gibi bir fotoğraf var bu kartı taktığımızda makine direk olarak dsc9513 ile başlıyormuş.Tabiki sayacta 9512 ile . Yani bu sorunun hiç oluşmaması için makineye takacağınız kartı biçimlendirip takmak gerekiyor.
İlgili olabilecek konular
-
Senet Doldururken Dikkat Edilmesi Gerekenler
14 Ara. 2017, 11:37 green1987
2247914 Mar. 2020, 09:18
fotojenikkiz -
Manzara Fotoğrafı Çekerken Bunlara Dikkat!
24 Tem. 2018, 14:04 omaryayla
1479807 Ara. 2019, 00:24
ilhamid -
Bu Fotoğraf Nasıl Çekilir Lütfen Yardım Edin!!!
12 Şub. 2017, 17:14 ismailakyag009
3468412 Ağu. 2018, 13:51
selmankaya -
-
Evlenme Teklifi Edecekler Dikkat!!
23 Eki. 2017, 10:01 yemezlercici
0154523 Eki. 2017, 10:01
yemezlercici -
Hobi Edinmenin Ruhsal Sağlığa Faydaları
30 Haz. 2017, 01:54 wandering312
0139130 Haz. 2017, 01:55
wandering312 -
Nikon D70 Err Sorunu Yardım Edin Lütfen
30 May. 2017, 18:34 rstgzr27
5440431 May. 2017, 07:05
ercan43 -
Canon 1200d İle Hata Ettim Yardım Edin
05 Nis. 2017, 14:36 brknrgl96
2269805 Nis. 2017, 18:21
brknrgl96 -
Hiti Termal Fotoğraf Yazıcı Alırken Dikkat!
20 Eki. 2016, 21:24 ottomans66
3426525 Ara. 2016, 12:55
djadem -