panctom
panctom (Objektif)
İzmir / Amatör

Yalçınlar, Dikkat Edin, Önemli..



BTH nickli arkadaşımız Yalçınlar'dan bir sony A100 alıyor, sıfır..
Eve gelip ilk çektiği fotoğrafı bilgisayarına atınca, fotoğraf sayacının 5539 dan başladığını görüyor. Yani makineyle 5539 poz fotoğraf çekilmiş diye düşünüyor. Benden yardım istiyor. Ben de olay benle alakalı olmadığı halde, konuyu buraya taşıyıp, YALÇINLAR firmasını eleştiriyorum. Mağdurun yanında olmalı insan her daim..

Ve devreye konuyla alakasız olan BURKAY girerek beni kınıyor, ayıplıyor. Ben de ona; YALÇINLAR firmasıyla yakın olduğu için, bu firmayı savunduğunu söylüyorum.

BTH Yalçınlar'ı arıyor. Ama YALÇINLAR ilk gün makineyi değiştirmeyi kabul etmiyor. Sonra Burkay Yalçınlar'ın merkezini arayıp, burda açılan bu konudan haberdar ediyor.Bu haberdar etme olayından 1 gün sonra YALÇINLAR makineyi değiştirmeyi kabul ediyor.
Yani konu, BURKAY ve YALÇINLAR işbirliğiyle çözülüyor.

Ve BTH nickli arkadaş rahatlıyor. Makineyi değiştirmekten de vazgeçiyor.
Ama sayacın neden 5539'dan başladığı netleşmedi tabii.. Hafıza kartı problemi dedik artık tahminen..

Şimdi bu başlığı değiştirip güncellemek durumundaydım ve öyle yaptım.

YALÇINLAR değişimi kabul etti. tamam bu güzel..
Ama keşke bunu ilk gün yapsaydı.

BURKAY onları arayıp ta;

"Hakkınızda böyle bir şikayet konusu açıldı" diye haberdar ettikten sonra değil de, ilk günde değişimi kabul etselerdi, çok şık olacaktı.

ŞİMDİ ÇOK ÖNEMLİ :

SIFIR MAKİNE ALACAK OLAN TÜM ARKADAŞLAR.. MAKİNENİN HERŞEYİNİ KONTROL EDİN. KUTUSUNU AÇIP AKSESUARLARINI TEK TEK KONTROL EDİN.

VEEEE.. MUTLAKA AMA MUTLAKA SAYACINA BAKIN. Kaç fotoğraf çekilmiş o makineyle inceleyin.

Uyarıyla da olsa, değişimi kabul eden YALÇINLAR'a yine de teşekkür ediyorum.

Ama.. hem YALÇINLAR, hem de tüm firmalardan makine alacak arkadaşları da UYARIYORUM.


..


#panctom' tarafından 02.05.2008 16:57:12 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 29 Nisan 2008, 00:55 - İp: 88.***.**5.98
fdemirhan
fdemirhan (üye)
İstanbul / Amatör

İçinizin rahatladığına sevindim. İlk anda çektiğiniz sıkıntıyı anlıyorum, geçmiş olsun.
Şimdi siz elinizdeki kartı yeni bir makineye takarsanız, makine sizin kartınızdaki sayaçla başlayacak.
Sizi kandırmak isteslerdi, makinenin sayacını sıfırlarlardı, bu oldukça kolay, istediğiniz anda sizde yaparsınız.
Neyse, makinenizi keyfile kullanın.

 

Tarih: 30 Nisan 2008, 22:55 - İp: 85.***.**9.229
chiris
chiris (üye)
İstanbul / Amatör

bth içinin rahatlamasına sevindim.... Ayrıca sincap14 ede tesekkurler bu tur forumlar sayesınde bırkac kısının bu tur durumların kulagna gıtmesı dolaylı yoldan bır markanın subesıne durumdan duyulan rahatsızlık o subenın calısanları uzerınde ıs verenlerın daha dıkkatlı olması konusunda etkı yapıcaktır... Değişim veya iadeden vazgemıssen onemlı olan makınana ısınmandır ıcınde kusku yada endıse yoksa sorun yok cekımlerını daha rahat ve için sinerek yapman onemlı olan...

 

Tarih: 30 Nisan 2008, 23:00 - İp: 88.***.**8.211
korle
korle (üye)
İstanbul / Amatör

Bu genelde bir çok kişinin başına gelen bir durum. Çoğumuz yeni bir makine aldığımız zaman hemen elimizdeki kartı yeni aldığımız makineye formatlamadan takıyoruz ve sayaç kartın üzerindeki son numaradan itibaren saymaya başlıyor. Benim de başıma geldi, dışarıdan aldığım bir makineye kartı formatlamadan taktım, bir anda 2505 inci pozdan itibaren yazmaya başladı. Compact makineler için bu pek bir sorun değil ama, DSLR lar için shutter release in belli bir ömrü olduğundan 5000 frame çekim bir önem taşıyabiliyor. Yeni DSLR larda shutter release ömrü 100.000 üzeri olarak veriliyor. Zaten siz bu sayıyı bulana kadar elinizdeki makinenin modası da çoktan geçmiş oluyor.

 

Tarih: 30 Nisan 2008, 23:13 - İp: 85.***.**1.123
alikatip
alikatip (üye)
Ankara / Amatör

Hiç tanımadığım insanlar (işten kovulmayı göze alarak) bana sağlam kıyaklar yaptılar,neredeyse keyfi olarak 3 kez makine değiştirmeme bile izin verdiler,müdürlerinden habersiz v.s. Bu anlamda yalçınlar iidir...
Yalçınlar ile ilgili tek sıkıntım elemanlar bilgisiz,gördüğüm kadarı ile,ama bu demek değil ki tüketiciyi kollamıyorlar...

 

Tarih: 1 Mayıs 2008, 00:31 - İp: 85.***.**0.102
bth
bth (üye)
Eskişehir / Doğa Fotoğrafçısı

Sayın
fdemirhan chiris ve korle yorumlarınız için teşekkür ederim.

İçim çok fazla rahatladı.Dslr makine almak için evdekiler yapmadığım bir baskı kalmamıştı.Makineyi aldığıma çok seviniyordum ve öyle bir durumla karşılaşınca çok üzülmüştüm ancak şimdi sorunun çözülmesi süper oldu Bundan sonra kafamı sadece en güzel kareleri nasıl yakalayacağıma yoracağım

İyi geceler ...

 

Tarih: 1 Mayıs 2008, 00:33 - İp: 88.***.**5.12
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sıra Panctom'da arkadaşlar....Panctom'da öncelikle yalçınlardan ve sonra da benden özür dilemelidir.


""Burkay, sen o firmayla sıkı fıkı dostsun anlaşılan..
burada aldatılan bir genç arkadaş var!

sen de onları savunuyorsan, bugüne kadar sana duyduğum saygı da SIFIR'a İNMİŞTİR!!

Ben seni ayıplıyorum!

Aldatan dostun bile olsa, aldatılanın yanında olmak mertliktir!
Yanlışı yapan dostun da olsa, dostuna karşı durman gerekir""



Bu yazı panctom a aittir. Ben Panctoma konuyu sorup soruşturmadan işin aslını öğrenmeden başlık attığı için yanlış yaptığını yazmıştım o da cevabi yazısında hakkımda yukarıdaki asılsız iddialarda bulunmuştu.

 

Tarih: 1 Mayıs 2008, 18:44 - İp: 88.***.**8.15
panctom
panctom (Objektif)
İzmir / Amatör

Burkay, özür dilemem gereken bir durum yok..

benim eski başlığı silip, bu şekilde değiştirmem bile zaten karşı tarafın hakkını vermiş olmam demektir.

başlığı hiç değiştirmeyebilirdim de..
ama o yanlış olurdu asıl..
her insanın yapması gereken normal davranışı yapıp, başlığı güncelledim.
bu da benim tarafsızlığımı gösterir.
haksızlık başkasına bile olsa ben kaldıramıyorum. yapım bu..

ben mağdur olan bir arkadaşın yanında oldum!
sen de direkt beni kınadın!
ben de seni kınadım.

olay budur

 

Tarih: 1 Mayıs 2008, 19:46 - İp: 88.***.**9.197
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili panctom ,
Ben senin bu başlığı açman üzerine yalçınlar firmasını aradım ve bu başlıkta yazılanlardan haberdar olmalarını sağladım.Onlarda sanırım konuyu incelediler ve ilgili satış bayisini arayarak gerekenin yapılmasını sağladılar....
Aslında bunu senin yapman gerekiyordu benim değil ama sen kolay olanı yapıp çamur attın ve sonrada attığın çamurları kendince temizledin...
Madem temizleyecektin niye kirlettin sevgili panctom?

 

Tarih: 1 Mayıs 2008, 20:38 - İp: 88.***.**8.15
panctom
panctom (Objektif)
İzmir / Amatör

Sevgili panctom ,
Ben senin bu başlığı açman üzerine yalçınlar firmasını aradım ve bu başlıkta yazılanlardan haberdar olmalarını sağladım.Onlarda sanırım konuyu incelediler ve ilgili satış bayisini arayarak gerekenin yapılmasını sağladılar....



Ne güzel yazmışsın bak burkay..

Ben bu konuyu açmasaymışım bu olay çözümlenmeyecekti belki de..

benim başlığı açmam, senin onları aramanı, onların da konuyu düzeltmesini sağladı.

Çamur değil yani.. Faydalı bir faaliyet oldu

Ve pişman da değilim açtığım için..

Başlığın ardı : MUTLU SON

#panctom' tarafından 02.05.2008 06:07:18 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 2 Mayıs 2008, 06:05 - İp: 88.***.**6.93
chiris
chiris (üye)
İstanbul / Amatör

Arkadaşlar lütfen karşılıklı atışma yapmayalım burkay yaşanılmış birşey var burada forum sayesinde birbirimizi bu tür olaylarla bilgilendiriyoruz kendi tüketici haklarımıza daha çok sahip çıkmamızı sağlıyor buda bu yaşanan olayın hafıza kartı yada makineden farketmiyor sevincimiz durumun çözümlenmesinden kaynaklanıyor yani müşteri memnuniyeti mükemmeldide biz yanlış anlamışız o durum düzeldi meselesi değil olay çözüme kavuşmuş olabilir fakat özellikle yüksek fiyatlı ürünlerde yapılan alışverişte gösterilen ciddiyetsizlik çözümlenmiş değil bu olay çözümlenmiştir fakat ya diğer yaşananlar başka müsterilerin yaşadıkları ne olucak..

Bu şubedeki çalışanların daha dikkatli olmaları adına şikayet maili attım bu durumun yanında kendi yaşadıklarımı zamanında bildirmediğim için ve bu zaman aralığında bu yaşanan durumunda firma adına duyulan güveni sarsacağından bahsederek çalışanlarının müşteri memnuniyeti ve müşterinin alıcağı ürünü onların istedikleri koşulları karşılamasına yönelik tavırlarda daha dikkat ve itina göstermelerini artırmalarını istedim.. Umarım bu forum sayesinde okuduklarını firma ile bağlantı kurark durumdan rahatsızlık duyduklarını ıfade etmeler fırmanın adına bır daha baska musterılerınde yaşanmaz..

Son olarak sevgili burkay senin için bu özür bu kadar önemliyse senden ben özür diliyorum

Arkadaşlar tüketici haklarınızı koruyun her zaman haklarınıza lütfen sahip çıkın

 

Tarih: 2 Mayıs 2008, 06:32 - İp: 88.***.**0.189