Fotoğrafçılık Forumları
Hepsiburada Mı?!!!
Arkadaşlar bu topiği açmak için tam on gündür sabrediyorum.. Ama artık dayanılacak gibi değil..Aslında ilk makinemi alırken de buna benzer eziyeti bana yaşatmışlardı .Tövbe de etmiştim.Ama maddi nedenlerden dolayı bir kez daha olsun dedim.Uzatmayayım..
21 Mart 2007 de hepsiburada ya pentax k10d body ve lowapro çanta sipariş ettim.Ve hikaye başladı.Ama bitmedi.Çantayı 26.03.2007 de kargoya verdiler ama makine yi göndermediler..Ve bundan sonra aşağıdaki yazışmlarımız geçti.Bunlar belki özeldir ama artık bunun özel bir tarafı kalmadı.Verdikleri oyalayıcı, bıktırıcı ve insanı enayi yerine koyan cevaplarını mutlaka sizler de görünüz..
27.03.2007 01:01:21 Bekleyen Siparişim
44040478 nolu siparişimde istedeiğim Pentax k10d nin halen daha ithalatçı firma tarafından bekletildiği yazıyor.Acaba ithalatçı firmaya bu makine ne zaman gelecek? Size ne zaman ulaşacak? Bu konularda aydınlatırsanız çok memnun kalacağım.Eğer uzun vadeli gecikme olacaksa siparişimin iptalini düşünüyorum. Saygı ve sevgilerimle
27.03.2007 09:53:15 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
44040478 Nolu siparişinizde tedarik sürecinde olan ürününüz tarafınıza iletilmek üzere yarın kargoya verilecektir.
Firmamıza göstermiş olduğunuz ilginiz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla..."
28.03.2007 22:09:15 RE :
Bugün verileceği söyleniyordu ancak verilmedi?.Neden?
29.03.2007 00:59:10 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Web sitemizde satışı yapılan ürünlerin çokluğu nedeniyle siparişini verdiğiniz ürünler tedarik süreci zinciri çerçevesinde temin edilmektedir. Bu çerçevede müşterilerimizden gelen siparişlerdeki ürünler sipariş tarihinde firmamız stoklarında mevcut değilse tedarik sürecinde alınmakta ve aynı gün içinde anlaşmalı tedarikçi firmamıza bildirilmekte ve çoğunlukla aynı gün ya da ertesi gün firma tarafından kargo ya da araçları ile tarafımıza sevkedilmektedir. Bu sebeple sitemizden verilen bir çok sipariş kısa sürede adreslere gönderilmek üzere kargoya verilmektedir.
Sitemizde belirtilen ortalama 3 iş günlük temin süresi zaman zaman firmaların stoklarında veya ürünün gümrük işlemlerinde yaşanan sorunlar nedeniyle aşılabilmektedir. Temin süresi uzayan ürünler ile ilgili mağaza departmanımız tedarik araştırmasını devam ettirmektedir. Ürünlerin temin süresi ile ilgili bilgi birebir firmalardan alınmakta ve sitemizde yayınlanmaktadır. Tedarik süresi ile ilgili bilgiler sık sık güncellenmektedir.
Sözkonusu siparişinizde bulunan ürün tedarikçi firmanın stoklarında yaşanan sorunlar nedeniyle belirtilen sürede tarafınıza gönderilememiştir. Bu süre içinde ürünün/ürünlerinizin temin araştıması devam etmiştir. Ürününüz/Ürünleriniz firmadan alınan son bilgiye göre 05.04.2007 tarihi itibariyle firmadan beklenmekte olup en kısa sürede adresinize gönderilmek üzere kargoya verilecektir.
Yaşanan sorun ve gecikmeden dolayı siz değerli müşterimizden özürdiler anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla...
04.04.2007 19:47:01 RE :
05/04/2007 tarihi itibariyle ithalatçı firmadan geleceğini beklediğiniz Pentax k10d geldi mi? Geldiyse bana ne zaman gönderilecek? Bir bilgi verebilir misiniz? Saygı ve sevgilerimle
05.04.2007 03:21:38 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Web sitemizde satışı yapılan ürünlerin çokluğu nedeniyle siparişini verdiğiniz ürünler tedarik süreci zinciri çerçevesinde temin edilmektedir. Bu çerçevede müşterilerimizden gelen siparişlerdeki ürünler sipariş tarihinde firmamız stoklarında mevcut değilse tedarik sürecinde alınmakta ve aynı gün içinde anlaşmalı tedarikçi firmamıza bildirilmekte ve çoğunlukla aynı gün ya da ertesi gün firma tarafından kargo ya da araçları ile tarafımıza sevkedilmektedir. Bu sebeple sitemizden verilen bir çok sipariş kısa sürede adreslere gönderilmek üzere kargoya verilmektedir.
Sitemizde belirtilen ortalama 3 iş günlük temin süresi zaman zaman firmaların stoklarında veya ürünün gümrük işlemlerinde yaşanan sorunlar nedeniyle aşılabilmektedir
Sevgili buffalo evet dediğiniz doğru ama ben ilk kez alışveriş yapacağım bir firma için önce bu tür sitelere bkaıyorum.Kim ne içn şikayet etmiş diye bakıyorum.Ha o gülen adamlar mı onu ciddiye almıyorum..
Ama burdaki asıl sorun cancanerin dediği gibi madem ki bana 3 günde malını gönderemeyeceksin o zaman stokta var diye gösterme..
"benim anladigim topla milletten parayi 1 hafta 2 hafta piyasada islet daha sonra makinalri sahibine gonder" işte mesele bu..
Sevgili onixon lensimi fotozeynepden aldım.Onlar da bekletti ancak adamlara iki defa tel açtım ikisinde de hem müşteri gibi yaklaştılar hem de sözlerini harfiyen yerine getirdiler.Hatta lensin garanti belgesinde arasfoto damgası var..Sanırım o firmadan alıp bana göndermişler.Eğer öyleyse adamlara helal olsun..Bilmiyorum artık..
Arkadaşlar sanırım hata yapıyoruz kızmakla:
Ne güzel ad koymuşlar kendilerine: HEPSİBURADA
Aksilik burada
Gecikme burada
İlgisizlik burada
....
....
Zaten baştan söylemişler hepsiburada diye
Kızmaya hakkımız yok!...
#merson' tarafından 13.04.2007 08:52:00 tarihinde düzenlendi.
Lazut selam.
Hocam ilgili firmadan alışverişi iptal ettirmek istiyorsan kredi kartının bağlı olduğu bankaya gidip yaptığın harcamaya rağmen ürünün eksik veya gönderilmemesi nedeniyle söz konusu harcamanın firmaya ödenmemesi,ödendi ise geri alınması konusunda bir dilekçe yazabilirsin.Dilekçende firmanın senin iyi niyetini suistimal edip aldattığını belirtirsen (Bankacılar bu konuyu daha iyi biliyor) banka hemen söz konusu firma ile temasa geçip satın alınan ürünlerin sana tam ve eksiksiz olarak teslim edilip edilmediğini belgelemesini istiyor.Bu belgeleme yapılamaz ise paranın ödemesini durdurup satışı iptal ediyor.
Benzer bir olay 3-4 sene önce aynı firma ile yaptığım bir alışverişde benim de başıma gelmiş banka ödemesi yapılan ürünlerin bana teslim edildiğini gösteren teslim tutanağını firmadan talep etmişti.Satıcı firma ürünleri tam olarak teslim etmediği için bunu belgeliyemedi ve firmaya ödeme yapılmasına rağmen banka firmanın başka bir alacağından benim paramı keserek firma aleyhine paraya bloke koydu.Firma kesintiyi görünce bir günde tam 4 sefer beni arayarak eksik ürünü aynı gün kargoya verdi.Ertesi gün ürün elime geçtiğinde ürünü almama rağmen ödemenin serbest bırakılması için banka benden tekrar dilekçe istedi.Bende satıcı firmanın beni beklettiği gün kadar ödemeyi geciktirip dilekçemi geç verdim.Bu arada satıcı firma günde iki kez beni aramak zorunda kalmıştı.Bende gecikme öyle yapılmaz böyle yapılır deyip paralarını alıncaya kadar burunlarından getirmiştim.Hemde ürünü kullanırken.
Demek istediğim elin kolun bağlı değil.İnternet ortamında gerçekleşen alış verişlerde banka için müşterisinin beyanı öncelikle esas alınır ve firmadan satışı gerçekleştirip ürünü teslim edip etmediğinin belgelenmesi istenir.Bu belgeleme işlemi yapılamıyorsa banka bir şekilde parayı geri alıyor.Bunu benim bankam yapabilmişti.
NOT:Diğer tüketici köşesinde aktardığın karşılıklı mailleşmelerin printlerinide bankana götürüp dilekçene iliştirip aynı iletilerin ekran görüntülerinide bilgisayarına kaydetmeyi unutma.
lazut hocam geçmiş olsun.. umarım tez vakit geçer gider...
adnan hocam bilgilerine çok teşekkür bu tüyolar iyi oldu..
Birde benim aklıma gelen birşey var..Gerçi pazarbeyim daha bilir bilgi verir ama ben fikrimi belirteyim
Ödeme yani tahsilat faturaya tabidir. Herhangi bir hizmet yada ürün satışında fatura karşılığı ödeme yapılır.
Nasılki ödeme karşılığı fatura olmadığı takdirde usülsüzlük (vergi kaçakcılığı) yapılıyorsa, malın teslim edilmemiş olmasıda suçtur. Hem belgesiz alışverişten dolayı bir suç hemde dolandırıcılığa giren bir konu..
Acaba diyorum doladırıcılıktan direk şikayet edilse, suç duyurusunda bulunulsa daha etkili olmaz mı?
sözkonusu firma hem vergiciler tarafından incelemeye alınır, hemde savcılık tarafından. Buda onlara hatalarını telafi etmeleri yönünde yeterince gaz verir. Gerekirse sorunu çözmek için 2 liralık malı 10 liraya alıp temin ederler gibime geliyor.
Bu gibi konularla tüketici dernekleri gönüllü olarak ilgileniyor diye biliyorum
merhabalar.
arkadaşlar ben bir yerede okumuştum.yerleşik bir mağazayla bağlantısı olmayan bu tür satış sitelerinin stok yapmadığı siperişe göre ürün temin ettiklerini.o yüzden sipariş vermeden önce irtibat kurmakta fayda var diye düşünüyorum.genelde alışverişlerinizi yerleşik mağazaları olan sitelerden yapmaya çalışınız.mesela ben sirkecide mağazası olan aydınlar fotodan akşam saat 19.30 da bie makine almıştım ertesi günü sabah 09.00 da ürünü teslim ettiler.benim nacizane görüşüm budur.hepinize teşekkürler.
Türkiye'de internetten alışveriş yapmadan önce alacağın ürünün distribütör firmasını arayıp elinizde var mı diye sormak lazım.
Başıma böyle bir olay gelmedi fakat her defasında aradım
Arkadaşar değerli fikirleriniz ve destekleriniz için gerçekten çok teşekkür ederim..Özellikle Adnan beyin ve rokometin önerileri çok mantıklı.Ama sevgili Adnan bey benim bankam yapı kredi=koç ve onun sinopda bir şubesi bile yok..En yakın samsunda..Yani bir dilekçe için 3 saatlik yol..
Gerçi haftaya başka bir nedenden dolayı gideceğim zaten..O zaman bu dediklerinizi aynen uygulayacağım.İnşaallah dediğiniz gibi bir netice alırım..
Öte yandan rokometin fikri de çok güzel ama pazarbeyimize sormak lazım..Bu fikir nasıl diye..Dur şuna bir mesaj gönderreyim.Yoksa ondan önce dslr sahibi olacağım diye yardım etmek istemez..
Sevgii merson bunu slogan yapalım..
Lazut zaten bu işlem için şubeye gitmenin pek faydası yok.Sen dilekçeni faks yoluyla ilgili bankanın kredi kartı merkezine göndereceksin.Dilekçende iptalini isteyeceğin alışverişi ,kart no sunu belirtip ,ben böyle bir alışveriş yaptım,bunun karşılığı kartıma borç olarak geçti ama firma ürünü bana söz verdiği tarih (3-5 gün gibi) sözünde durmadığı gibi bu güne kadar da göndermediği için ben bu ödemenin firmaya yapılmamasını,yapıldı ise de geri alınmasını ,bu dilekçeye istinaden de bu borç extreme yansıtılacaksa borcu kabul etmiyeceğini ,bu dilekçenin extreyede itiraz için gönderilmiş sayılacağını belirteceksin.
Bankaların bu gibi firmalar ile sürekli iletişimde bulunmalarından dolayı çok değil faksı göndermenden 1-2 saat sonra firma seni bulur.Bırak ondan sonra firma ayıklasın princin taşını.
İnternet ortamında yapılan alışverişlerde bankalar öncelikle müşterilerinin beyanlarının doğru olduğunu kabul eder ve işlemlerini bu doğrultuda yaparlar.
Ürün eline geçtikten sonrada sen tekrar önceki dilekçenin geçersiz olduğunu belirten yeni bir dilekçe yazmadığın sürece firmaya parası ödenmez.Banka sana 1 veya iki kez sorun çözüldümü diye sorar sonra aradan çekilir ve seni firma ile baş başa bırakır.O saatten sonra firma parasını alabilmek için senin ödeme izni verdiğin ikinci dilekçene muhtaç.Firma sen ürünü aldıktan sonra parasını alamaz ise kargo teslim tutanağı ile seni mahkemeye vermek zorunda kalır.Yani uğraşma sırası onlara geçer.Onlar seni 20 gün mü beklettiler ,sende ikinci dilekçeni 20 gün sonra ver.Atalarımız ne demiş.Dinsizin hakkından imansız gelir.
Bu olay aynen benim başımdan geçtiği ve sonuç aldığım için sana detaylı bir şekilde anlatabildim.Olayın kanuni kısmını bilemem.
Banka kredi kartları merkezine haklılığını göstermek için ileti yazışmalarını dilekçene mutlaka iliştir.
Bu arada benim bankam T.İş Bankası idi.
#as' tarafından 13.04.2007 12:35:24 tarihinde düzenlendi.
Lazut bankanın bu işi çözmesinin nedeni sanırım ay sonlarında gelen hesap extrelerine herhangi bir harcama için itiraz ettiğimizde harcamanın yapıldığı tarihte parayı alan firmaların bunu bankaya belgelemek zorunda kalması sende ürünü almadığın için firmanın elinde bir belge olamayacağı için bunu ispatlayamaması anlamına ve firmanın kredi kartı sahtekarlığı yaptığı gibi bir anlam çıkmasına neden oluyor olabilir.
Firma zaten elinde (stoğunda) olmayan bir ürüne faturada kesmiş olamaz.
#as' tarafından 13.04.2007 12:45:18 tarihinde düzenlendi.
Adnan bey çok çok tteşekkür ederim.İnsanın başına gelmeyince bilmiyor işte.Saat şu an tam 15:05 ve halen daha gönderilmedi.Zaten bunu bekliyordum.İlk iş dediğiniz faksı hazırlamak..
Çok çok sağol..
İlgili olabilecek konular
-
Ekrem Çelebi Yozgat Sürmelisi Dersini Almışta Ediyor Ezber
05 Şub. 2025, 14:23 prodersler
0505 Şub. 2025, 14:24
prodersler -
Üretimi Devam Eden Minilab Baskı Makinası Var Mı.
08 Oca. 2025, 00:43 cnyt34
242625 Oca. 2025, 19:03
cnyt34 -
Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
017010 Oca. 2025, 20:17
prodersler -
-
Hüseyin Ceyhan - Erol Çöke Sarı Yazma Yakışmazmı Güzele
04 Ara. 2024, 19:43 prodersler
08604 Ara. 2024, 19:44
prodersler -
Kendi Telefon Numaramızı Öğrenme Imeı Kodu Öğrenme
02 Eki. 2024, 18:48 prodersler
021202 Eki. 2024, 18:49
prodersler -
İup İşgücü Uyum Programı (typ) Başvurusu Nasıl Yapılır
05 Eyl. 2024, 22:47 prodersler
024605 Eyl. 2024, 22:48
prodersler -
Fotoğrafın Geleceği: Bugünüm Var mı Ki, Yarınım Olsun!
04 Ara. 2023, 21:07 miratcenk
081604 Ara. 2023, 21:08
miratcenk -