Fotoğrafçılık Forumları
Teknosa Kazığı
Yaklaşık 1 ay önce Teknosa'dan LG marka bir dizüstü bilgisayar almıştık. Henüz internetimiz bağlanmadığı için pek kullanmadık. 2 ve ya 3'üncü açılışta hata verdi ve servise gönderdik. 20 gün bekledik ve bekleme süremizin dolduğunu, istersek cihazın yenisini alabileceğimizi istersek de başka bir cihazla değişim yapabileceklerini söylediler. Buraya kadar her şey normal sayılır esas kabus bundan sonra başlıyor...
Cihazın üzerine 80 lira kadar fark verip Toshiba marka bir bilgisayar aldık. Cihaz mağazada kuruldu fakat babam almaya gitti ben yoktum alırken. Cihaz eve geldiğinde açtım baktım ekranda 2 adet ölü piksel var ikisi de ekranın ortasında. Ertesi gün bütün kutusuyla beraber mağazaya götürdük açıp baktılar, onayladılar, değişim yapacaklarını ancak ellerinde aynı üründen olmadığını söylediler ve başka bir mağazaya yönlendirdiler. Gittik oradan 3. cihazımızı da aldık. Kurulum yapılmasını istedik sayım olduğu için yapamayacaklarını söylediler. En azından bi düğmesine basıp sağlam mı değil mi diye bakalım dedik mümkün değil dediler, peki dedik eve geldik. Cihazı açtım ve yine bir hayal kırıklığına uğradım yine ekranın tam ortasında ölü bir piksel sırıtıyordu. Tüm yorgunluğumu bir kenara bırakıp tekrar bilgisayarı sırtlandım ve teslim aldığımın 1 saat sonrasında yine mağazaya vardım. Artık çıldırmak üzere olduğumu, 1 aydır sürünmekten bitap düştüğümü söyledim ve sağlam bir cihaz istedim. Tepki şuydu: "Ölü piksel sayısı 5'ten az olursa değişim yapmayız, kanun böyle. Yine de servise gönderelim." O günün tarihi 12 Ağustos 2011'di. Bilgisayarı tekrar aldılar faturanın da aslını alıp fotokopisini verdiler. Bugün tam 1 hafta doldu. Bu sürede birkaç kez arayıp cihaz servisimize geldi gelmedi bakıyoruz inceliyoruz falan diyere aradılar. En son aradıklarında da hiç bir değişim ya da müdahale yapılmayacağını, aynı cihazı olduğu gibi almamız gerektiğini söylediler. Yani biz ailecek 1 tane bilgisayarın peşine düştük işimizi gücümüzü bıraktık 1 aydan fazladır sürünüyoruz. İşimizle ilgilenemedik mağazaya gide gele dünyanın masrafını ettik ve iş için kullanacağımız bilgisayarı alamadık hepimiz sinir hastası olduk. Anlayacağınız zararımız çok.
Özet geçecek olursak, Teknosa gibi yılan bi mağazadan sakın alış veriş yapıp bizim gibi rezil rüsva olmayın. Müşteri memnuniyeti sıfır bile değil. Her zaman piyasanın %20-30 daha fazla fiyatına satış yapıyorlar ve sattıkları hiç bir ürünün arkasında durmuyorlar. Bu bir karalama kampanyası değil, ben yandım siz yanmayın uyarısıdır.
Saygılar...
Başkaları ne düşünür bilemem..
Uzun süre önce benim de başıma benzer bir şey geldi üstelik adres yine teknosaydı.. Şubeden şubeye değişiyor bu sanırım ama adamlar ürünlerinin arkasında durmuyorlar resmen.. Hem ürünü normal piyasadan -genel olarak- pahalıya vereceksin, hem de sattığın ürünün arkasında durmayacaksın.. Sizin gibi dersimi almış biriyim ve uzun süredir teknosadan bir şey almıyorum..
Açıkçası markanın ismini karalamak yanlış olur. Bunu da belirteyim.. Bazı şubeleri müşteriyi velinimet olarak görürken, bazıları da müşteriye etmediğini bırakmıyor..
Alışveriş yaparken dikkatli olmak lazım..
Ben Kanada da (FUTURE SHOP`DAN) 3 defa Sony laptop degistirdim 4.sunu bunuda begenmedim dedim iade ettim parami kurusuna kadar verdiler, Kanada da ben bunu begenmedim demeniz yeterli herhengi bir ariza olmasina gerek yok, Sonra BEST BUY a gittim 1.bilgisayari yine begenmedim dedim 2.sini alirken birde indirim yapip windows CD si verdiler, iste medeniyet ama burdaki insanlarda asla bu olayi suistimal etmiyorlar Bu degistirmelerinin nedeni Adamlar fabrikalriyla bu sekilde anlasiyorlar. Amerika Kanadaya mal verirken musterilerinin iade ettiklerini geri alacagiz diye sozlesme yapiyorlar Turkiye ile maalesef fabrikalar bu sekilde anlasma yapmiyorlar, cunku Turkiyedeki temsilciler bu sekilde bir talepleri yok halkimizi somuruyorlar.
bu forumda teknosadan hiç bir şey alınmaz diye uyarı var . çoğu forumlardada var. ne alırsanız alın önce alacağınız ürünün şikayetlerine tavsiye araştırmasına bakın teknosadan çengelli iğne bile alınmaz.. merak edip bakmayı aklınızdan bile geçirmeyin . ben bi kere yanlışlıkla bakayım dedim benim çocuk şimşek makkuinli (mcqueen) mausu eline aldı bırakmadı almak zorunda kaldım 1 dolarlık mausu 24 tlye satıyolar.
maus bozuk çıktı inat ettim astarı yüzünden fazla telefon trafiğinden sonra zoraki değiştirttim . gelen mausun başka bir yeri bozuk çıktı.
öyle kullanıyorum . dikkatli takip edin şikayet bölümünde illa birileri vardır.
ben yıllardır bu marketlerin zararlarını savunur dururum. hem teknosa hem de bimeks firmalarından ağzı yanmış biriyim. anlattıklarınız defalarca başıma geldi geçmişte. izmir'de yaşıyorum ve geçen ay bir vaio notebook aldım. İzmir'in en köklü sony mağazalarından birine giderek aynı ürünün fiyatını sordum. teknosadakinden %10 gibi yüksek bir rakam verdiler. İzmir'in esnafı kazansın diye geliyoruz fiyatlarınız daha yüksek siz de biraz uygun fiyatlara çekin de alışverişi esnafımızdan yapalım parayı siz kazanın, göndermeyin bizi şu hipermarketlere dedim. bana orada ne kadar olduğunu sordular, fiyatını söyledim ve hemen indirim yaparak aynı fiyata ürünümü aldım. tavsiyem şudur; şehrinizde böyle yetkili satıcılar varsa gidip oralardan pazrlık yaparak almaya çalışın arkadaşlar. durumu anlattığınızda indirimi de rahat yapabiliyorlar üstelik büyük mağazaların aksine pazarlık şansınız da var. ben uzun bir süredir prensip haline getirdim bunu ve kendi çapımda bir protestoyla alışverişimi yerli esnafımızdan yapmaya çalışıyorum. global ekonominin getirdiği nokta işte bu. ne kadar çok mağaza, o kadar çok ürün. ne kadar çok ürün, o kadar çok problem ve kalitesizlik. bu sadece ülkemize has birşey değil. ihtiyaçlara cevap vermek için yapılan aşırı üretimin sonucunda doğan kalite problemleridir. büyük marketlere hayır
Evet bizim insanlarımızın ticari anlayışı para kazanmaktan başka şey değil malesef...
Ölü pixelden dolayı servise göndermek ölü pixeli kabul etmek demektir...
Para iadesi istemeniz gerekiyordu. Orjinal ambalajını bozmadan, bütün herşeyiyle götürüp, ayıplı mal, almak istemiyorum diyerek para iadesi istemeniz gerekli...
Kesinlikle servisi kabul etmemeliydiniz.. Teknosadakiler sizi yanıltmışlar. Aldığınız ürünü iade etme hakkınızı kullanmanızı engellemişler. Bilinçli olarak yaptıklarını düşünüyorum.
Servise yönlendirerek, bilinçli olarak, artık hak iddia etmenizi engellemiş oluyorlar...
Siz zannederim Ankara'da ikâmet ediyorsunuz.
Elinizdeki belgelerle birlikte bir dilekçe ekinde;
"Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü"
Eskişehir yolu 7. km K:3 Ankara Adresine başvurun.
Bu forum başlığını neden açtın anlamadım??
Burası bir fotograf topluluğu satın aldığın bilgisayar ile yaşadıkların seni ilgilendirir.
9 eylülde siteye kayıt olup ta sadece Teknosa ile yaşadığın sıkıntıyı dile getirmen bana göre bu sitenin imkanlarını kötüye kullanmaktan başka bir şey değil...
Bilgisayarının ekranında eğer bir arıza varsa ve sen bunu servise gönderiyorsan o zaman bunu Teknosa üzerinden yapmaman gerekiyor Zira senin bulunduğun şehirde 3 adet LG servisi var.
Ekranını bizzat kendin servise götürmen gerekirdi....
Servis istasyonunun olmadığı yerde ancak sen cihazını satın aldığın yere teknik servise iletilmesi için teslim edebilirsin.
Sonuç itibarı ile derdini ayaklar çekmiş..
#burkay' tarafından 12.09.2011 01:19:10 tarihinde düzenlendi.
Bence buraya bu konunun açılması garip değil. Sitenin imkanlarını kötüye kullanmak ise göreceli bir konu..
Ayrıca bu konu ile ilgili sitenin imkanları nelerdir Murat Bey.. Teknosanın yakasına mı yapışıyor site. Hadi üyenin bir sıkıntısı var da.. Sizin yazdıklarınızı hiç anlayamadım.
Ölü pixel özellikle belirtilmemiş ise hiçbir zaman garanti kapsamına girmez. Belli bir alanda belli bir sayıda ölü pixel olması şartı vardır.
Sizin aldığınız üründe ölü pixel olduğu için değişim yapmıyorlar aslında. Cayma hakkınızdan dolayı ürünü iade edebileceğiniz için değiştirmek zorunda kalıyorlar. Oda bir hafta civarlarında galiba.
Ürünü teknosa vasıtasıyla yada kendiniz servise verebilirsiniz. Sedece ekendiniz servise verirseniz, aracı olmadığı için kısa sürebilir. Ancak kargodan dolayı belki kayıp az olabilir.
Ama bu durumlarda servise yönelterek sizi bildikleri bir sonuca yönlendiriyorlar. Onlar aslında servisin cevabını biliyorlar. Arada geçen zaman içinde siz ürünü iade edemiyorsunuz.
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-
-
Teknosa Basıyor, Fotoğrafçılar Uyuyor
26 Oca. 2011, 23:44 turkfan
402918615 Mar. 2012, 23:19
kka023 -
Teknosa'nın Fotoğraf Basması Ve Fiyatlar
10 Ağu. 2009, 10:16 bugraugur
71615024 Ağu. 2009, 14:16
positif -
Finepix S8000 Teknosa Ve Gold'da...
11 Eki. 2007, 10:55 fuji-cem
261490912 Oca. 2009, 23:43
panctom -