Fotoğrafçılık Forumları
Samsunga (bt Servis) Yazıklar Olsun
Ellerine 13,06,2008 günü geçen samsung gx 10 marka slr makinamla alakalı şimdiye kadar bana hiçbir iblgi vermeyen, defalarca aramama rağmen yapılan ve yapılacak işlemle ilgili hiçbir bilgi vermeyen , makinamın durumunu öğrenmek için teknik servise bile beni ulaştırmayan samsung teknik servisini kınıyorum.
Bİr aya yakın süre geçti. Tüm böceklerin en aftif olduğu zaman geçti. Benim makro yatırımı heba oldu yani. BU hususu özellikle belirtmiş idim kendilerine halbuki. Sözde en kısa zamanda gelecekti makinam.
Gönderirken makinanın değişimini talep ettim. Eminim tamir ettiler. DEğişim hususunda Tüketici kanununun tanıdığı tüm hakları kullanacağım.
Samsung çok büyük ayıp etti gerçekten. samsung gx 10 alın diye ettiğim tavsiyelerden utanıyorum. Madem beceremeyeceksiniz gidin beyaz eşya satın.
bugün yani tam 27 gün sonra aradılar. makinadaki hot piksellerin normal olduğnu söylediler. Bunun standart olduğunu, dslr lerde yüksek ısoda nr off modunda olabileceğini söylediler. iyide dedim 1 aydır aklınız nerede idi niye şimdiye kadar aramadınız bunormalse bile yapılacak işlem bir yazılım yüklemek ti dedim. kem küm ettiler . eyi o zaman ben gerekenim yapın telefonu kapatın dedim. kapattılar.
yav beni enayi yerine koydular resmen. yüksek ısoda normalmiş. 100 ısodada oluyor dedim. hatta bakın son makro fotoğrafımda sineğin ağzının önünde bile var kocaman hot piksel. bu kadar bellimi olur .
ben binbir türlü senaryolar yazarken aklımdan tekrar aradılar. samsung merkezle konuşmuşlar maille yazılım göndermiş samsung firması . şimdi sorum kalmamış. E hani sorun zaten yoktu. Bu kadar olmaz. servis diye yaptıklarına bak. adamların hiçbir şeyden haberi yok.
Yazılı ben söylemesem bilmiyorlar. Sanayi bakanlığı nsıl veriyor bu adamlara sertifika. Yazık valla.
Hasılı kelam:
samsung büyük ayıp etti. bir tek yazılım yüklemek için bir insan bu kadar oyalanmaz.
Pazarbey buna dua et ya ciddi bir sorun olsaydı !!! Senin küçük pazarcıkların orta yaşlarına doğru geri gelirdi makinan
Nikonun gözünü seveyim benim makinada uzun pozlamada çizgiler oluyordu sağolsun Cüneyt bey yazılımdan dedi nikonu aradım yazılımdan oluyor hemen yaparız dediler İstanbul gezmemede uğradım nikona hemencecik hallettiler.
gelsin tüketici haklarına başvurcem. ben değişim istedim onlar yazılım yükledi diye. hakkımı kullancem arkıdeş.
Ya böyle ........ bir servis görmedim ben. 15 dakikadır makinamın hangi kargoya verildiğini öğrenmeye çalışıyorum. Orası oraya burası buraya gönderiyor. Neticede hala makinam hangi kargoda öğrenebilmiş değilim.
Bu kadar olmaz valla. BEnimi bulur hep bunlar.
Pazarbey kurşun döktürseniz, Mazallah...
Yada bunların topuklarına sıkın...
#gorbi67' tarafından 11.06.2008 16:22:30 tarihinde düzenlendi.
HAla öğrenemedim gordi. Ne biçim bir belaya bulaşmaşım. Gelsin hemen bir tüketici davası patlatayım. Veya helva bastırıp dağıtsammı acaba. Evet en iyisi gelir gelmez satıp helva bastırıp dağıtmak. Kurtuldum diye.
Lcd tv alcektim. Samsunglar bayağı güzel görünüyordu göze. Aman ha sakın . Paranızla rezil olmaktan başka birşey değil valla.
Evet yazıklar olsun diyorum başka birşey demiyorum. Yazıklar olsun samsunga.
sevgili pazarbey,
ben biraz evvel bt sericvlew görüştüm bana işin halolduğunu sorunun tatlıya bağlandığını söylemişlerdi.
BEn değişim talep ettim burkay. Adamlar önce bana hiçbir sorun olmadığını bunun normal olduğunu söylediler. BEn ise nasıl olurda kocaman bir hot piksel (sanırım 5 hot piksel) ve 2 adet minik hot piksellerin normal sayılabildiğni sordum. Ve ayrıca sorun yoksa niye 27 gün sonra aradıklarını hot piksel veya ölü pikselin zaten yazılımla düzeltilebildiğini makinamı hemen geri göndermelerini söyledim.
TAmam gönderelim dediler.
Bir iki saat sonra beni arayıp kore ile bağlantı kurduklarını arızadan bahsedince mesaj yolu ile bahis konusu yazılımı gönderdiklerini söylediler. Bundan sonra sorun kalmadığını söylediler.
Ancak makinamda donanımsal bir sorun olarak hot piksel vvar .Son derece rahatsız edici bir noktada. TAm ortada ve kocaman. Biraz sonra bir makro ekleyeceğim. Onda bile yani 100 ısoda bile görünüyor.
Bundan sonra yargısal yola başvuracağım. BAna neye mal olursa olsun. SEbep enayi yerine koymaları. SEbep koskoca servisin böyle bir yazılımdan bile haberleri olmaması. SEbep tüketici kanununun bana verdiği hak.
HA bu arada hala hangi kargo ile gönderildiğini öğrenemedim.
Bu 100 ısodaki hali birde bunu 400 ısoda görün. Hemde nr on konumunda.
Abi sana geçende birazcık olsun gülmüştüm ya..Çok özür dilerim..
Ama biliyorum komşuna gülmenin kötü bir şey olduğunu kabul etmek bazı sorunların oluşmasını engelleyemiyor
Diyeceğim o ki benim makine de BOZULDU.....
AE-L kilit çalışmıyor..
Diğer her şey normal ama bu düğme çalışmıyor artık
Garantisi var ama beni en çok üzen senin durumuna düşmek..
Bükeyfoto da bıraktı seervisini..Burkay abiye güvenirdim.Şimdi ne yapacam bilmiyorum..Servisini bile bilmiyorum
İlgili olabilecek konular
-
Mınılab Tamir Lazer Analoğ Tamir Servis
17 Kas. 2015, 14:27 caner25
0229617 Kas. 2015, 14:27
caner25 -
İzmir Prizma Görsel Ürünler Nikon Servisi
05 Ağu. 2015, 17:07 ouzhancal
1367005 Ağu. 2015, 23:34
ercan43 -
-
Shutter, Obtüratör, Enstantane, Perde Ha
12 Nis. 2015, 17:12 tutastes
4200014 Nis. 2015, 12:00
tutastes -
Lcd Monitör Sorunu Ve Servisin Cevabı
09 Tem. 2014, 13:50 siesta23
6183012 Tem. 2014, 19:16
mustafali -