Fotoğrafçılık Forumları
Aydınlarmı.. ??bidaha Düşünün ......
adım:erhan bolcal tel:05324006520 mail:[email protected] firma:migros-kangurum yetkili:umut erol ..19.7.2006 da..www.kangurum.com dan aydınlarfoto köşesinden digital nikon d100+lens+256 mb kartı olan makine siparişi verdim,ve kredi kartımdan ilk taksidini çektiler ..sitesinde olduğu halde ellerinde olmadığını ve paramın geri iade olacağını mail yoluyla haber verdiler...fakat alışveriş sözleşmesinde aynen şöyle yazıyor eğer o ürün yok ise muadili olan bir ürün müşteriye teklif edilir ..diye fakat bunu yapmayıp bana parayı geri yolluyorlar hemde muadili olduğu halde..peki neden sitesinde sözleşmeyi kabul ediyormusunuz diye bir ok butonu koyuyorlar...ve sitesinde yoksa neden linki var ??ben anlayamıyorum...ve enaz on defa telefon açmama rağmen kimse henüz beni aramadı...ben şöyle düşünüyorum ;acaba benim paramı çalıştırıyolarmı ve sadece bir benmi varım...kaymakamlığa dilekçe verdim ve şimdi bana 14 ağustosa dün verdiler bakalım ne olacak..
sevgili arkadaşım, bence de bi daha mı aydınlar foto? 1,5 ay önce canon 30D fotoğraf makinası aldım,benim hatamdan dolayı hafıza kart girişinde problem oldu. Servis için 3 kere aradım, her seferinde 'size dönücez Ayhan Bey 'dediler, bir kere de arasalar bari.Aradan 15 gün geçti kendi başımın çaresine baktım. Oysaki makinayı satarken aydınlar yalnızca satmaz, satış sonrası hizmet de var,dediler.Hizmetlerini gördüm. Bidaha asla aydınlar.
geçmiş olsun dostum...ama ben 14 ağustosta görecem aydınları...inşallah benim lehime karar verirler..
Sevgili jamako,
Ben bu olayı fotokritikten takip ediyorum ..Fotokritiğe üye olmadığım için aynı başlığı burada okuyunca düşüncemi burada yazmak istedim.
Ben Aydınlar fotonun cevabi yazısını ve verilen linki okuduğumda 211 euroya Nikon d 100 olmayacağını ve senin bu konuda kötü niyetli olduğunu düşünüyorum (bir hatayı fırsat bilmek)
Tabi biz ne dersek diyelim olay bir hukuki davadır ve hukuk mantığı ve pratiği çok zaman bizim düşündüğümüz ve düşlediğimiz gibi tecelli etmiyor.Ben de herkes gibi mahkemenin/kaymakamlığın vereceği kararı bekliyorum.
Fotokiritk yöneticisi Sn Emrah Türüdü ye gelen ve onunda yayınşadığı cevabi yaziyi tıpkıkopya olarak buraya ekliyorum.
Merhabalar,
Sayın Yöneticinin Dikkatine,
Forumunuz da; http://www.fotokritik.com/forum_goster.php?konu_id=35848 www.kangurum.com.tr ye ve dolaylı olarak Aydınlar Foto-Market te yanlı ve yanlan olarak hakaret düzeyin de ağır ithamlar yer almaktadır. Konuyla ilgili açıklamalı cevabımız aşağıda ki gibidir.
Biz Aydınlar Foto-Market olarak 3 yıldır www.kangurum.com.tr de Fotoğraf kategorisini işletmekteyiz.
19.07.2006 tarihin de Sayın Erhan Bolcal Fatma Bolcal üyeliği ile www.kangurum.com.tr üzerinden sipariş vermiştir.
Vermiş olduğu sipariş te “Lütfen ürüne bakalım : http://www.kangurum.com.tr/kangurum2-web/showProductDetail.do?psi=2989513&shopCategoryId=5695&shopCode=841 “
Ürün ismi “NIKON D100 Body +Nikon 24-85mm f2.8-4 Lens + 512 MB Compact Flash Kart Hediyeli !!!” olarak görünmekte, ürün resmi CONTAX TVS, özelikleri CONTAX TVS ye ait ve ürün fiyat 211 EURO olarak görünmekte.
Ürün özelliklerin de marka ve model olarak CONTAX TVS yazmakta. (bu bilgiyi Google ön bellekten de bakılabilir.
Böyle bir hata nasıl olabilir;
Sizinde bildiğiniz gibi; E-Ticaret uygulaması yaygınlaştıkça ürün bilgileri, fiyat ve stokların güncellenmesin de dünyaca kabul edilen XML sistemine geçilmekte bu sistem de 2 farklı data eşlemesi yapılır bu eşleme üzerin den ürün bilgileri, fiyatları ve stok bilgileri güncellenir. Maalesef istenmese de böyle teknik hatalar yaşanmakta..
Takdir edersiniz ki böyle bir hata da 211 Euro luk ürünün yerine yine bu fiyatlarda başka model verilmesi uygundur ancak müşterimiz bu hatanın bedeli olarak 10 kat pahalı bedelli bir model istemektedir.
Müşterimize bu teknik sorunları izah ederek özür diledik ve kendilerine aynı bedelde veya biraz pahalı bir ürün verebileceğimizi belirttik ancak müşterimiz bu yukarıda ki bilgileri paylaşmadan makaslama yöntemiyle sadece araları belirterek Forumunuz üzerinden hem biz Aydınlar Foto-Market ti hem de www.kangurum.com.tr yi son derece ağır olarak dolandırıcı, sahtekar gibi hakaretlerle dolu yazılar yazılmasına sebep olmaktadır.
Tekrar belirtmek isterim
Müşteri ürün alırken ürün resmi olarak Contax TVS makinesinin resmi gösterilmek te (üzerin de bu yazı yazmakta)
Bu kadar ağır hakaretlere karşı lütfen cevabımızı yayınlamanızı rica ediyorum.
İyi çalışmalar
Engin Sezgin
Retail Kanal Müdürü
www.aydinlar.com
Tel: 0 212 520 40 80 / 128
Faks: 0 212 522 78 43
e-mail: [email protected]
Muradiye Cad. No:23
Sirkeci / İstanbul
#burkay' tarafyndan 30.07.2006 22:17:28 tarihinde düzenlendi.
sevgili abim...contax dediğiniz resim evet orda vardı ama eğer okursanız o contax makinenin yanında hediye olarak veriliyor...fotokritikte hiç aydınlardan bahsetmemiştim ve neden bukadar üstüne düştüğümü söyleyeyim,kangurumdaki bir yetkili ile nasıl olduysa beni kaç telefondan sonra aradı ve nereye gidersen git gibi cevap aldım...ve bu işin peşini bırakmam..insanların parasını alıp 5 gün sonra geri yollanıyorsa ben burda art niyet ararım...paramı çalıştırıyorsunuz...bu konunun 211 auro ilgisi yok..veya d100 makineyle ilgisi yok..ve bu yanlışa düşen ben değilmişim..araştırdım ve birini daha buldum...ve bu nedemek biliyormusun ya başkalarıda varsa...işte herkesten parayı çekip kullanıyorlar..
sn burkay bey nede olsa firmanız var...tüketici olsaydınız eminim farklı düşünecektiniz..sizinde paranız alınsaydı aynı durumda kalsaydınız fikriniz eminim benden farklı olmayacaktı..
sevgili jamako,
Bunun firma sahibi olup olmamakla bir ilgisi yok evet ben bir sektörel firmayım ancak ben de diğer alanlarda bir tüketiciyim...Bunun akıl ve mantıkla ilgisi var. 37 yaşında bir adam interneti bu kadar iyi kullanabilen bir adam ve eğer fotoğeraftaki eğer sen isen görünüşe göre aklı son derece başında olan bir adam Nikon D 100 211 euro olmadığını bilebilecek bir adamdır .Seninkisi nasrettin hocanın kazan doğurdu hesabına geliyor. Ve 5 gün paramı çalıştırdılar dediğin 211 euronun ilk taksidi sanırım...Neyse bu konuyu fazla uzatmanın hiç kimseye yararı yok Aydınlar foto yetkilisi sanırım bu siteye de bir cevabi yazı gönderecek veya olay yargıya ulaştığı için yargı aşamasından sonra duruma göre sizden tazminat talep edecektir.
Umarım herşey gönlünce olur.....
burkay bey...tüketici kanunu derki etiket fiyatı ile kasa arasındaki bir fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat üzerinden satış yapılacaktır ...bu tüketici kanununun 4077 maddesinde var...makinanın değeri çokta önemli değil önemli olan tüketicidir...teşekürler..
tabiki...şuanda tüketici derneği benim lehimde karar verdi...ve tebligat kanguruma gitti onlarda temyize gittiler....bakalım ne olacak..
tamamdır yaa.. vazgeçtim aydın lar bitmiştir benim için...alıcaktım vazgeçtim..teşekkürler..
BEN SENELERDİR AYDINLARDAN ALIŞ VERİŞ YAPIYORUM VE BU GÜNE KADAR BİRKERE DAHİ SORUN YAŞAMADIM AKSİNE İLGİ VE ALAKA İLE KARŞILANIYORUM.BU ARADA AYDINLARIN SADECE MÜŞTERİSİYİM BENİDE BİR ARKADAŞIM GÖTÜRDÜ VE TANIŞTIRDI BU KİŞİDE SENELERDİR ORDAN ALIŞ VERİŞ YAPAN BİRİSİ.