buffoon
buffoon (üye)
İstanbul / Amatör

A100 Deklanşör

az önce evde hamster'ımın fotograflarını çekerken deklanşörüm bozuldu yarım basılı kaldı
sürekli netleme yapıyo hiç bi ayar değiştiremiorm nie bu kadar dandik yapmışlar bu deklanşörü :S

Tarih: 3 Haziran 2007, 00:18 - İp: 85.***.**8.33
bolubeyi
bolubeyi (üye)
Ankara / Amatör

Bufoon abicim meraba;

Bu tür sorunlarda 30 iş gününü aştığı anda hiç bişi yapmadan direkt tüketici haklarına başvur(Ankara da kaymakamlıkta tüketici hakları, İstanbulda nerededir bilemem) Ben daha önce bilgisayarımın servisinde böle bi sorun yaşadım (saolsun Casper 2.5 ayda bi cd romu veremedi ) Ama Casper tüketici haklarından resmi mektubu alınca anında teslim ediverdi. Sen hiç bişi yapmıyosun onlar senin adına gayet iyi çalışıolar ve gayet de başarılılar. Sony de ayıp etmişşş

 

Tarih: 11 Haziran 2007, 23:06 - İp: 88.***.**9.74
antika
antika (üye)
İstanbul / Meraklı

Sony henuz ayip etmemis, anladigim kadariyla sorun esas servise daha yeni intikal etmis. Sony'nin bir ayip edip etmeyecegi bundan sonra belli olacak.

 

Tarih: 12 Haziran 2007, 13:24 - İp: 81.***.**5.159
buffoon
buffoon (üye)
İstanbul / Amatör

mail atmıştım da gelen cevapta bi cümle var okudum okudum anlam veremedim,bide siz bakın "Onarımın 30 iş gününü geçmesi gibi durumlarda müşterilerimizin her türlü yasal hakkının saklı bulunduğunu ve gerekli işlemlerin gerçekleştirildiğini de belirtmek isteriz. " ne anlama geliyo bu ?

 

Tarih: 14 Haziran 2007, 22:37 - İp: 85.***.**5.249
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

30 Günde yapmaya çalışırız, yapamazsak yasal haklarınızı yerine getiririz demek istiyorlar. Yani 30 günde yapamazsak yenisini vereceğiz demek.

 

Tarih: 14 Haziran 2007, 22:53 - İp: 85.***.**5.199
buffoon
buffoon (üye)
İstanbul / Amatör

bugün çağırdılar ve gittim,bende deneme yaptım alırken.makina bi tamir görmemiş.30a yakın farklı kare çektim,deklanşörü bırakıp tekrar basarak.sadece 1 kere takıldı.eğer tekrar sorun görürseniz getirin,değiştirelim deklanşörü dediler.

 

Tarih: 16 Haziran 2007, 18:57 - İp: 85.***.**6.154
ocaklilar
ocaklilar (üye)
İstanbul / Amatör

sadece 1 kere takıldı

Kaç kere takılması gerekiyormuş?

Keşke makineyi geri almasaydınız. Bir kere takılması, büyük bir ihtimalle bir daha takılacak demektir. Şimdi bir daha servise verirseniz, 30 iş günlük yasal süre baştan başlayacak. Maineyi size teslim etmekle bu süreyi sıfırlamış oldular.

Deklanşör bir daha takılırsa tekrar servise verin. Aynı arızanın 2'den fazla tekrarlanması durumunda yenisiyle değiştirmek zorunda kalırlar.

 

Tarih: 16 Haziran 2007, 19:50 - İp: 85.***.**3.86
buffoon
buffoon (üye)
İstanbul / Amatör

açıkçası servisteki kişinin bilgisine güvenmediğim için aldım makineyi,eğer tekrar bişey olursa direk sirkeciye gidicem.Adam'a ısrarla sizde takılmamış olabilir,gönderin şunu ve deklanşör değişsin dedim.Ben görmediğim şeyi nasıl tamir ettircem dedi,kaptım makinamı ve çıktım.perşembe günü balıkesir civarına gidiyorum orda iyicene deniycem tekrar,baktım bişey görüyorum,direk sirkeciye yada altunizadedeki sony genel müdürlüğe götürücem

 

Tarih: 16 Haziran 2007, 21:31 - İp: 85.***.**6.154
ocaklilar
ocaklilar (üye)
İstanbul / Amatör

Aklımda yanlış kalmadıysa veya durumda bir değişiklik olmadıysa; Sony dSLR makinelerine bir tek Altunizade'deki merkez servisleri bakıyormuş. Siz hangi servis noktasına teslim ederseniz edin onlar oraya gönderiyorlar. Önemli olan, arıza başvurularınızın kayıtlara geçmesi ki, servis fişi düzenlendiyse geçmiştir.

 

Tarih: 16 Haziran 2007, 22:11 - İp: 85.***.**3.86
buffoon
buffoon (üye)
İstanbul / Amatör

evet fiş yazdılar hatta özellikle kadın bana 1 nüshasını vermiyodu onun,istedim ilerde bi işime yarar belki diye,iyikide almışım.tekrar bi sorun çıkarsa onuda götürürüm altunizadeye.

 

Tarih: 16 Haziran 2007, 22:20 - İp: 85.***.**6.154