Fotoğrafçılık Forumları
Tüketici Memnuniyeti Köşesi
Başıma gelen son olaydan sonra böyle bir konu açıp herkes başından geçen tüketici sorunlarını anlatır ve memnun kaldığı olayları anlatırsa sanırım bu diğer firmalarada örnek teştil eder.Eder de abuk sabuk prensiplerinden taviz verirler.
Ben daha önce abışdan geçin 2 olayı anlatmış ve her iki firmaya teşekkür etmiştim. Bunlardan birinde diş fırçalarken kırılıp elimde kalar diş fırçasının aynı gün VEPA firması tarafından 2 adet yenisi ile değiştirilmesi ve arızalanan elektrikli çaydanlığımın Kütahyada servisi bulunmaması nedeni ile ücretsiz kargolandırılıp KORKMAZ firması tarafından tamir edilip temizlenip bir tanede demlik hediye edilmesi olayıdır.
Her iki firmayıda hassasiyetinden dolayı tebrik ederim. Son olay zaten malumunuz.
Kitapçılarla İlgili bir kaç şey;
-İmge Yayınevi, kitaplarını beğenirim. Ama üniversite yıllarında yaşadığım bir iki olay nedeniyle 10 senedir kapılarından içeri girmedim. Kitapçıda dolaşırken size potansiyel hırsız gözüyle bakıyorlar, ben nereye gidersem peşimden bir kasiyer yanıbaşımda dolaşıyor. İkide bir ''ne aramıştınız'' diye soruyor. Kitaçıda rafları karıştırmak en doğal hakkım, yoksa açarım interneti veririm siparişi.Terbiyesizliğin de bir sınırı var. Aynı muameleyi yapan pek çok yer var.
-Etimesgut zırhlı birlikler okulunda asteğmen örenciyken 5 arkadaş çarşı iznine çıkmıştık. Ben avukat, birisi ODTÜ mezunu mühendis, birisi İTÜ mezunu münedis, diğeri 3 dil bilen mühendis , bir başkası öğretmen.kahvaltı için Samatya isimli yere gittik. Kapıda bir kız ''asker misiniz '' dedi, evet dedik, asker almıyoruz dedi. Hayatımda gördüğüm en büyük terbiyesizlikti.Bir daha da gitmedim.
-Ankara daki Dost kitabevini hep sevmişimdir. İçerde saatlerce dolaşın hiç bir şey almadan çıkın sorun değil.
-Meslek kitaplarını hep Seçkin den alırım, orayı da beğeniyorum. Eskiden hep Yetkin e giderdim. Bu iki yayınevine çok büyük saygı duyarım, bnüyük bir boşluğu dolduruyorlar. Aynı şekilde Turhan da yıllardır saygınlığını koruyan bir yer. Çok da beyefendi bir sahibi var.
-DSLR kameramı sanalbayim.com dan almıştım. Siparişimde bir aksama oldu ve kargo yanlış yere gitti. Çok sinirlenmiştim. Ama firma yetkililer telefondaki tüm sertliğime rağmen olağanüstü saygılı davrandı ve kargo firmasının genel merkeziyle konuşarak sorunu hallettiler. Onlara da eşekkü ederim.
Bir keresinde oruçtuk bi arkadaşla. İftarı açmak için balık ekmek alacaktık. Balıkçıya tam ezan okununca hazır olsun dedik.
Baktık adam ikişer balık koymuş. [>:D :D
Ağabey n'olur bak bir anımı daha anlatayım...
Hepsiburada com.....Dvd player aldım philips marka...Geldi taktım çalışmadı...O hiçbir yere yazmadıkları,aradığında yıldırmak için bile bile rahat 30 dk açmadıkları telefonlarını buldum binbir güçlükle...Aradım açmadılar...İnat ettim 45 dakika sonra açtılar...Dedim Dvd geldiği gibi bozuk çıktı dediler ki hemen servise götürün...dedim ne servisi dalgamı geçiyosun hayır öyle gerekiyor...Götürdüm bırak 2 güne olur dedi servis...Ben dedim ki daha kutudan yeni çıktı açtırmam onu sana ver geri dedim aldım...Aradım gönderin dediler...Geri gönderdim..Arıza biriminde arızalı olduğuınu tespit edip yenisini vericez dediler telefonda sert yapınca...Arıza birimi 15 günde tespit etti arızayı...bu arada hergün rahat bi 40 dk telefondayım 0212 li numarada...En son arka arkaya bütün birimlerine günlerce üst üste neredeyse ağır tahrik içeren ama terbiyesiz olmayan fakat dokunacak mailler attım..En son onlar beni aradı ve hemen yeni bir cihaz göndereceklerini söylediler..20 günü aşkın bi süre sonra gönderdiler....Kutuyu açtım taktım tv ye sağlam...İyi de peki bunun kumandası nerde?????
Evet 15 gün kumada bekledim...Her aradığımızda kargoya verdik dediler...Ama ne gelen oldu ne giden....Philipse şikayet ettim en sonunda..Bana dediler ki en yakın servise gidip kumandanızı alın...Gittim kumanda verdiler ve kusura bakmayın dediler....Toplam 40 günü geçti...Teşekkürler HEPSİBURADA...
Canbasri gelmişya işte daha ne şikayet ediyonu.
40 günde hallolduğuna şükrediyorum....Bide ellerinde olmayan ürünler var sitede elimizde yok yazmayıpta olmayan ürünleri satıyorlar...Ordanda çok dilim yandı....Neymiş biz siparişi verince onlar da tedarikçiye sipariş veriyomuş...onun mallarda gümrüğe takılmış mış ta muş....Arayıp sormasan 1 sene sana kimse bişey demez....Bekler durursun...İstanbulda yaşasaydım 10 kere basmıştım hepsiburada.comu...Kendilerine de dedim telefonda, orda olsam görürdünüz siz nasıl hak aranır diye...
Başka X firmanında gönderiyi [gelip gitme] teslim eğiliminde de kargoda ürün buhar olmuştu.O onların sorunu da, kargo ile firma arasında yok olmuştu.
Ödüyorlar zaten suspandaki ürün bedelini hemen.
UPS kargodan çok memnunum şubeye gelen paketi, şubede hiç bekletmeden direk dağıtıma çıkarıyorlar ve eve teslim ediyorlar.Her zaman memnun kaldım bu firmadan. Araskargo ve MNG den hiç memnun değilim, internette şubeye ulaştığı halde, ne dapıtıma çıkıyor ne de teleonla aradığımda paketi bulabiliyorlar.Paket geldi mi diye 50 defa arıyorum.En sonunda sinirli sinirli gidip şubeden paketi alıyorum. Yurt içi kargo da iyi ondan da memunum. Aras ve mng mi, aslaaa.
UPS dediğin gibi evet,güzel çalışıyor zaten.
İlgili olabilecek konular
-
Atatürk Köşesi Psd Yardım Lütfen...
22 Eki. 2012, 22:26 wanted007
1460623 Eki. 2012, 12:28
kamikkazet -
-