okankaya
okankaya (üye)
İstanbul / Amatör

Camel Active Tüketici Sorunu...

Yer İstanbul Kozyatağı Camel Active Mağazası..
Tarih: 29-03-2009
Müşteri: Okan kaya [email protected]

Ürün Sorumlusu Nesrin Hanım: 0212 855 82 82


Hepmiz Büyük markaların ürünlerini alırken verdiğimiz fiyat sadece ürünün maliyeti ve üstüne konulan kardan ibaret değildir..

bunun içinde AR-GE giderleri tasarım konusundaki farklılıklar satış sonrası size sağlayacakları olgunluk teknik servis kalitesi müşteri menuniyetleri konusundakı hassasiyetleride rol oynar... Sonuçta ortaya kaliteli bir ürün çıkar ve tüm bunlar firmayı büyük yapar sizde güvenip alırısnız fakat abzen öyle olamz işler..

Camel Activ den çok şık keten bir ceket aldım... ilk hafta çok beğenerek giydim vs.. tabiki okul ceketiniz olmadığı iin hergun giymezssiniz kıyafetinizi yaklaşık 15-0 gun sonra farkettim ki ürünün ön düğmelerinin bulunduğu kısım düğmelerina ğırlığı ketenin zayıflığındna dolayı biraz sarkıp içeri doğru kıvrılıyor... il gördüğümde çok önemsemedim fakat bir kaç gun sonra farketitğimde düğmeler dışardan görünmeyecek derecede içeri kıvrılmıştı..

aldığım mağazaya gittim satıcı evet haklısınız biz fabrikaya gönderelim dediler..
fabrikaya gitti geldi ve cekette hiç bir sorun bulunmadığı değişiklik yapamayacaklarını söyleyip net bir rapor yazıp yollamışlar sonra tekrar merkezlerini aradım..

görüştüğüm bayan ürünü hatırladı ve üründe kesinlikel bi sorun olmadığını yardıcı olamayacaklarını söyledi...

1. Beni üzen şey çok net ifadeler kullanarak tevizssiz bir tavır segilemeleri
2. 300 TL etiketi bulunan bir üründe yaşadığınız sorunu hiç bir şekilde firmanın kabul etmemesi..
3. spor bir ceket giyiyorsunuz fakat karşıdan bakıldığında ceketin ön ilik kısmı var fakat düğme kısmı yok çunki içeri kıvrılmış.. 40 sene terzilik yapmış bir adamın oğlu olarak ben bunu büyük addettiğimiz firmaya izah edememem.

özellikle biz fotoğrafcılar.. doğa sporlarıyle ilgilenenler için ürün konseptini hazırlayan Camel Active ürünlerini alırken bir kez daha kararınızı gözden geçriniz...

Tarih: 2 Nisan 2009, 17:33 - İp: 78.***.**5.163
atakan
atakan (Objektif)
Bursa / Amatör

pazarbey'e danışın,,,

hayatının yarısı ayıplı mal almak ve bunları değiştirmekle geçti
bu konuda bilirkişi sayılır, avukat olmasının da etkisi var tabi...

 

Tarih: 2 Nisan 2009, 17:36 - İp: 81.***.**3.185
kurab_canavari
kurab_canavari (üye)
Aydın / Amatör

özellikle biz fotoğrafcılar.. doğa sporlarıyle ilgilenenler için ürün konseptini hazırlayan Camel Active ürünlerini alırken bir kez daha kararınızı gözden geçriniz...

tamam dediğiniz güzelde keşke birde ürünü görseydik. Karalama kampanyası mağduru olmayalım sonra..

yanlışmıyım??

 

Tarih: 2 Nisan 2009, 17:48 - İp: 81.***.**3.88
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

REmiye ölüümmm. Okan diyorsa doğrudur.
Evet efendim. Bende kamel bot aldıydım. Tabanı açıldıydı. Kargğo parasını bana verdirtip tamir ettiler. Yeşil üretiyordu camile. Aldığım yaşiller hep arıza yapmıştır. Lakin hep düzeltmişlerdir. Esvaplarını kim yapıyor kamelin bilmem.
Şimdi.
Okan gidip tüketici hakem heyetine başvur. Terzi bilirkişi atasınlar. Bilirkişi zaten hemen anyar. Sonra değiştirirler.
Atakan sanada ne diyim ben.

 

Tarih: 2 Nisan 2009, 18:03 - İp: 85.***.**7.126
  • 1