xtolga
xtolga (üye)
İstanbul / Amatör

Sony Türkiye Hakkında

SONY Türkiye nin web sayfasında bize ulaşın diye bir kısım var. Bende oradan sony mail attım. İş mailimden (gazete adına) ama mailime bir türlü cevap alamadım.İntala telefon etmeyip 4 gün boyunca ısrarla malllerimi tekrarladım. Ama bir türlü cevap gelmedi.

Ben yine iyi niyetli yaklaşıp sistemlerinde bir problem olduğundan belki mailimin ellerine ulaşmamış olduğunu düşünüyorrum.

Yakın zamanlarda sony e herhangi bir konuda mail atıp cevap alamayan oldumu, yoksa SONY e olan güvenim sarsılmış olacak.

Tarih: 14 Temmuz 2006, 10:47 - İp: 212.***.**0.50
xtolga
xtolga (üye)
İstanbul / Amatör

Şu ayrımı iyi yapmak lazım arkadaşlar, burada şikayetçi olduğumuz SONY değil, Sony nin Türkiye temsilcisi. SONY Türkiye de iyi temsil edilemeyince ister istemez Sony markasınında Türkiye de imajı sarsılıyor. Acaba SONY nin bundan haberi varmıdır?

 

Tarih: 21 Temmuz 2006, 23:24 - İp: 85.***.**7.201
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

sevgili xtolga,
Panasonicte avrupa birliği ülkelerinden satın aldığın ürünlerin ülkemizde de garantisi geçmektedir.
Bence Sony nin bundan haberi var mı acaba

 

Tarih: 22 Temmuz 2006, 03:09 - İp: 88.***.**1.136
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Hiçbir şey eskisi gibi değil artık.Arıza yapan ürünü acımadan değiştirtebilirsiniz.Bir tüketici kanunu bulup okuyun.Bunların başına birkaç kere gelirse bakın nasıl adam oluyorlar.
Birde mesele şu .Sanırım bu bizim Milletimizle alakalı. Buzdolabı alacaktım.Bosch al dediler. Ama Alman yapımı bosch .Aradım bulamadım.Satıcı ile kavga bile ettim. Hİç fark olurmu dediler. Türk Malı bosch aldım. Alır almaz arızalandı. SErvis gelip gitmeye başladı.SErviste bıktı bende. Halbu ki değiştirme hakkım varken kullanmadım. Hasılı kelam mal japonda olsa satan Türk ve maalesef Türk kafası ile aralarında dünya kadar fark var.

 

Tarih: 23 Temmuz 2006, 10:43 - İp: 85.***.**9.220
ayda
ayda (üye)
Sakarya / Amatör

EVET EVET Pazarbey sonuna kadar haklı öyle vurdum duymaz bir milletizki bir atasözü sanki bizim için varolmuş - BANA DOKUNMAYAN YILAN BİN YAŞASIN - eeee kardeşim o yılan sana şimdilik dokunmaz ama sende o yılana bin yaşa dersen gün gelir o yılan senide yutar.Bukadar bilinçsiz bir milletiz vesselam.

 

Tarih: 23 Temmuz 2006, 15:14 - İp: 81.***.**0.234
jamako
jamako (üye)
İstanbul / Amatör

çooooook...sony 707 için kullanma kılavuzu istedim o kadar mail attım ama cvp...malesef...

 

Tarih: 23 Temmuz 2006, 15:32 - İp: 85.***.**1.203
xtolga
xtolga (üye)
İstanbul / Amatör

SONY Türkiye ile ilgili bir şikayet konusu açtım ama ben SONY Türkiye den istediğim fazlasıyla aldım. Alana kadar eper uğraştım, her attğım maile cevap alamayınca bir sonraki mailimde ifadelerimi sertleştirerek tekrar tekrar yazdım.

Daha önce başka firmalar lada bazı sorunlar yaşamıştım, ama peşini asla bırakmadım ve hakkı söke söke aldım. Biraz da millet olarak haklı olduğumuz yerde çok hakkımızı aramıyoruz. Bizlerin ilgisizliği firmalarıda vurdumduymazlığa itiyor.

Amacımız ne SONY Türkiye yi karalamak ne de Sony ürünlerine karşı olumsuz kampanya başlatmak, sadece SONY Türkiye nin yanlış yolda olduğunu göstermek, ufak hesaplar ve müşteri memnuniyetsizliği bir firmaya çıkar sağlamaz, uzun vadede kaybettirir.

 

Tarih: 23 Temmuz 2006, 17:37 - İp: 85.***.**7.201
osmanlı
osmanlı (üye)
İzmir / Amatör


Tolga çok doğru söylemişsin.Mesela Sony ürünleri diğer rakiplerinden üstün nitelikli ürünler piyasaya çıkarsa bile,
bu ürünleri satış sonrası hizmetin kötü olması yüzünden almayacak çok insan vardır.En başta ben bu durumdan şikayetçiyim.Ve R1 dışında piyasada kaliteli Like makina olmadığı için ileride Sony -Türkiye bu tutumundan vazgeçmezse ben R1 almaktan vazgeçeceğim.Başıma garantili makinamın birşey gelirse,haklı olduğum konuda benim canımı sıkacaklarını düşünmek bile beni ürettikleri makinalardan soğutmaya yetiyor.Kaliteli üretimleri var ancak arkasında durmuyorlar.Bakınız bir ferrari sahibine.Eğerki o aracı doğru dürüst tamir eden olmazsa,kullanıcıya servisler sırtlarını dönerse kaç kişi bu aracın hayalini kurarki.

 

Tarih: 24 Temmuz 2006, 00:58 - İp: 85.***.**8.10
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

teknis servisin kötülüğü sony e has değil. canon kullanıp canı yananlar, üründeki arıza garanti kapsamında olmasına rağmen para talep edilenler çok.
bu işler türkiye de böyle. firmalar çok farklı değil. 20 gündür 3310(fred çakmaktaş kullanır taş devrinde) kullanıyorum. cep telefonum bozuldu, hala bekliyorum servisi.
mp3 çalarım bozulmuştu, ithalatçı firma yok ortalıkta. çöpe atmak zorunda kaldım.

konu elektronik olunca bu işle ülkemizde böyle yürüyor maalesef.

yeri gelmişken bahsedeyim, çizgi elektronik bir yana tüm elekronikçiler bir yana. adamlar 3-5 sene önce virüs nedeniyle yanan bir sürü anakartı- zorunlu olmamalarına rağmen- değitirdiler. çizgi söğüt gölgesi diye bir felsefeleri var. böyle örnekler de var yani...
http://forum.cizgi.com.tr/

 

Tarih: 28 Temmuz 2006, 11:55 - İp: 85.***.**5.5