volkan_2
volkan_2 (üye)
Ankara / Amatör

Yardım Edin Lutfen:(

ben bundan 3 ay evvel canon powershot a520 fotograf makınası aldım.ama haziran ayı içinde makınamda sorun cıktı.sorunsa içinde bulunan diyaframını acmaması.yanı makınayı acıyorum ama diyaframı acılmadıgı için forograf cekemıoyordum.neyse erkayalara yolladım makınamı aradan 20 gun sonra makınam geldı.sorun main board daymıs daha dogrusu tamirat kagıdına oyle yazmıslar.makınamı buyuk bır hevesle actım ve cekıme basladım ama hayal kırıklıgına ugradım erkayalar ne yaptıysa makınama bu seferde cekımler hep flu cıkmaya basladı.yanı gece cekımlerınde ınsanların suratlarını hıc gorunemez halde cıkıyordu.ama gunduzun etkısıyle bıraz daha normal ama yınede flu cıkıodu.makınanın netleme ozellıgını kor etmıslerdı resmen.gerı yolladım makınamı erkayalara şimdi.ne yapmam gerekıyor.ben yenı makına talep etmeyi dusnuyorum.sizin düsüncelerinize basvurmak istedim.tesekkur ederım şimdiden

Tarih: 30 Haziran 2006, 13:13 - İp: 88.***.**4.76
teodoros
teodoros (üye)
İzmir / Reklam Fotoğrafçısı

Bu tip cihazlarda aynı hata yüzünden 2 defa servise gittiğinde cihazınızı değiştirirler.Ancak durum anlattığınız gibiyse burda cevap beklemektense hemen teknik servise telefon açıp durumu anlatmanızdır.Anladığım kadarıyla üzülmeyin ama aletiniz bir süre sonra başka problemlerle karşınıza çıkacak ve siz daha çok üzüleceksiniz.Tüketici haklarınızı bir daha okuyun ve gün geçirmeden üstüne düşün..

 

Tarih: 30 Haziran 2006, 13:49 - İp: 85.***.**3.210
volkan_2
volkan_2 (üye)
Ankara / Amatör

ilk once ilgi ve alakanıza tesekkur ederım.durum anlattıgım gıbı valla.zaten su anda kargo takıpten her saat bası bakıyorum gittimi gitmedimi die.gittigi anda zaten hemen telefon acacagım erkayalara.benım anlamadıgım servis bu yapması gereken yerı yapıp.butun kontrollerını yaptıktan sonra tuketıcıye teslım etmesı gerekır.ama bunlar yapmıs bı yandanda baska bı yerını bozup yollamıslar.zaten gereklı konusmayı yapacam daha olmadı sızınde dedıgınız gıbı tuketıcı haklarına basvuracagım arkadasım.saolasın yenıden

 

Tarih: 30 Haziran 2006, 14:02 - İp: 88.***.**4.76
teodoros
teodoros (üye)
İzmir / Reklam Fotoğrafçısı

size şu kadarını söyliyim.İşim dolayısıyla nerdeyse ayda bir bu firmalarla uğraşıyorum.Kavga etmediğim ne yalçınlar ne erkayalar nede metro kaldı gerisini siz hesap edin.Burası Türkiye tam tabiriyle çatır çatır kavga edeceksiniz ve hakkınızı alacaksınız,üstüne düşeceksiniz yoksa mağdur olursunuz..Görüşmek üzere..

 

Tarih: 30 Haziran 2006, 14:10 - İp: 85.***.**3.210
e0s
e0s (üye)
İstanbul / Reklam Fotoğrafçısı

Erkayalar da çalışıyorum..
Ve teknik servisimiz oldukça kalitelidir.
Normal de bir çok kişinin başına gelebilcek bir problem olmuş olabilir.Tam tersi çok memnun kalan müşterilerimiz bu türde sitelerde teşekkürde bulunmuşlardı.
Geçen aylarda fotokritik sitesinin forum sayfasında bir teşekkür almıştı servisimiz.
Ben sizden mağduriyetiniz için özürdiliyorum ve teknik servis formuna hangi isimle kayıt yaptırdığınızı söylerseniz ilgilenebilirim.

Saygılarımla.

 

Tarih: 1 Temmuz 2006, 12:21 - İp: 85.***.**3.100
volkan_2
volkan_2 (üye)
Ankara / Amatör

sevgili eos.daha yenı bakabildim fırsat bulup konuma.ilgine tesekkurler.ben makinam elinize ulastıktan sonra teknik sevisinizin mudürü ile bizzat konustum.konustuktan sonra (mudurunuzun adını şimdi hatırlamıyorum) mudurunuz bana bununla bizzat ilgilenecegini ve en gec pazartesi bana makınayı ulastıracagını soylemıstı vede aynende oyle oldu.şimdi makınam sorunsuz calısıyor.kusura bakma ama yasadıgım durum gercekten benı uzdu.onun için bunu anlatma geregi duydum.

 

Tarih: 5 Temmuz 2006, 15:57 - İp: 88.***.**9.53
  • 1