abidincam
abidincam (üye)
Ankara / Amatör

Tekonosa Ankara Tunalı Şikayet

27.12.2008 günü akşam üzeri 319 ytl' ye almış olduğumuz sony ericson w350 i markalı cep telefonu,hattı taktıktan sonra süreklı ekranı donarak hata verdiğini gördük! aradan 24 saat geçmemiştiki 28.12.2008 sabahı 10:30 civarında iade edilmek üzere başvurduk irtibata geçtiğimiz personel; telefonu servise gonderıp;tamır ettirdikten sonra geri vereceğini yada iyade teslim alarak; % 15 fiyat kırarak,tekonosaya ayit ve sadece teknosa 'da kullanılmak uzere 271 ytl lik çek vereceğini söledi ! ben burda anlatılmak istenen ticari ahlakı anlamaktan zorluk çekiyorum.. şunuda belırtmek ıstıorumkı ticaretin böylesi olamaz! müşteri memnuniyeti denilen bir ahlakın bulunmadığı çok bariz şekilde ortadadır! bu şikayetim gerekli yerlere iletilmesi gereğince arz ederim saygılar ..

Tarih: 28 Aralık 2008, 20:53 - İp: 78.***.**7.65
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

burda ahlaksızlık yada müşteri memnuniyetsizliği gibi bir durum yok .
teknosadan (bir çok yerden de ) satın aldığınız bir ürün arızalı çıktığında servise gidersiniz.servis ürünün ayıplı olduğuna kanaat getirise ücretsiz yenisi ile değiştirilir. veya siz bunun için değişim veya para iadesi isteyebilirsiniz ancak servis raporu şart...siz servis seçeneğini istememişsiniz.dolayısı ile yapılan uygulama doğru ve yerinde..

 

Tarih: 28 Aralık 2008, 22:22 - İp: 88.***.**2.196
kurab_canavari
kurab_canavari (üye)
Aydın / Amatör

24 saat geçmemiş sıfır ürün arızalı çıkmış arızaya uğramamış Bu işte bi yanlışlık yokmu?
(belkide ürün müşteride uğramıştır kimbiliyor? Biz uğramadığını farz edelim..)
-----------
BENDEN ÖRNEKLER
Teknosadan aldığım modemimin çalışmadığını söyleyip yenisini aldım.
yanlış hatırlamıyorsam ürünü almamdan 2 gün geçmişti.

ayrıca
2 adet sony marka kulaklığım ikiside 1.ay içinde patladı.
hiç koşulsuz yine değiştirdim.

tabi 2.sinde sony almadım üstüne para sayıp phillipse terfi ettim rahat ettim.
Ben şahsen Teknosayı takdir ederim. Aradığım ürün ordaysa kaçırmam

 

Tarih: 29 Aralık 2008, 00:57 - İp: 81.***.**4.84
orhan yum
orhan yum (üye)
Diyarbakır / Stüdyo Fotoğrafçısı

genel olarak uygulama öyledir.
ama bunun dışında teknosa satış sonrası müşteri hizmetlerinde pek iyi değil bunu söyliyebilirim.çünkü bu konuda haftada birkaç şikayet alıyorum kendi müşterilerimden.

 

Tarih: 29 Aralık 2008, 20:16 - İp: 88.***.**1.216
  • 1