murat333
murat333 (üye)
Bursa / Meraklı

Teknosanın Magdur Bıraktıklarından

bursa zafer plazadaki teknosadan philips lcd monitor aldık kapali kutu icerisinde.eve getirip actigimizda monitorde cizgiler vardi.bariz piksel hatası.ekranda cizgiler vardı 7-8 tane enlemesine bastan sona kadar geri ertesi gun geri iade icin goturduk.malı geri almadilar istanbula yollicaklarini solediler hataraporunu beklicekmisiz bize bariz hatali monitor sattılar biz eminiz hatali oldugundan ama bizi parasini odedigimiz urunden 30 gun mahrum bırakacaklar üstelik uzak ilçeden geldigimiz icin yaptıgımız masraflar bize kar kalacak bilgisi olan biri bizi aydınlatır haklarımızı solerse cok sevinirim hakkımı arayacagım sonuna kadar gerekirse mahkeme acacagim.tesekkurler

Tarih: 8 Temmuz 2007, 00:28 - İp: 85.***.**1.201
erkutberk
erkutberk (üye)
İstanbul / Meraklı

Merhaba Murat Bey,

Öncelikle Teknosa'da çalışmıyorum. Ancak yapmış oldukları uygulama maalesef doğru. Çünkü ithalatçı ve tedarikçi firmalar, teknik servislerinin iade onayı olmayan ürünleri perakende satış yapan firmalardan iade almamaktadır. Yani Teknosa sizden iade aldığı takdirde o ürünü Philips'e iade edemez. Bu nedenle teknik servise göndermek zorunda. Saygılar..

 

Tarih: 8 Temmuz 2007, 14:00 - İp: 85.***.**0.178
burfak
burfak (üye)
İstanbul / Amatör

bence de çok yanlış değil yaptıkları. oradaki satış elemanının böyle bir teknik konuda bilgili ve yetkili olmasını bekleyemezsiniz.

herkes bakınca monitörün hatalı olduğunu anlayabilir, ama iade için teknik inceleme gereklidir.

eğer madur olursanız daha sonra bahsettiğiniz masraflarınız için tazminat davası açabilirsiniz diye tahmin ediyorum.

hakkınız ürünü geri götürüp tamir edilmesini veya çözülemeyecek bir şey ise yenisini talep etmenizdir. siz de bu hakkınızı kullanıyorsunuz.

 

Tarih: 8 Temmuz 2007, 16:44 - İp: 84.***.**0.147
hcagir
hcagir (üye)
Ankara / Amatör

http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=952

madde4 ü okuyunuz..

 

Tarih: 8 Temmuz 2007, 19:38 - İp: 85.***.**2.74
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

Tamamiyle firmaların tutumu.. normalde ölü piksel garantisi olmayan samsung monitörlere bile ilk 1 ay içerisinde ölü piksel çıkarsa yenisi verelim diyen ve bunu uygulayan vatanbilgisayar böyle bir uygulama yapıyorsa gerisini siz düşünün..

Ayrıca monitör alırken mutlaka test ederek almak lazım. ölü piksel var mı yok mu falan diye iyice bakmak lazım.
Çünkü marka ölü piksel garantisi vermiyor lcd monitörlerde

#bisquit' tarafından 08.07.2007 22:59:11 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 8 Temmuz 2007, 22:58 - İp: 88.***.**7.171
erkutberk
erkutberk (üye)
İstanbul / Meraklı

hcagir'a

Tüketici kanunundaki 4. madde ayıplı mal satışını düzenliyor. Buna diyeceğim yok. Ancak durum tespiti için yine de ürünün ithalatçı yada üretici teknik servislerinden üretim arızalı raporu alması gerekiyor. Bu rapor olmadan ayıplı mal kategorisine kabul etmeme serbestileri var. Siz tüketici heyetine başvursanız bile ürün için bilirkişi yani teknik servis raporu isteyeceklerdir. Ölü piksel müşterinin 1-2 gün içinde yapabileceği birşey olmadığından dolayı, büyük ihtimalle ürünün birebir değişimi yapılacaktır. ancak bir hususa dikkatinizi çekmek istiyorum. Bazı üretici firmalar belli bir sayıya kadar ölü piksel bulunabileceğini ürünün şartnamesine yazıyor. Bu durumda o üründe belirtilen adetten fazla ölü piksel yoksa ayıplı mal kategorisine girmiyor. LCD alırken mutlaka deneyip alınız.

 

Tarih: 10 Temmuz 2007, 19:03 - İp: 85.***.**8.216
maziye
maziye (üye)
İstanbul / Amatör

biz de malesef teknosa mağduruyuz.az buçuk paramla kardeşimin doğum günü için hiç bilmediğim bir marka mp3 çalar aldım sansa diye.orda çalışan kişi çok satıldığını ve kullanışlı olduğunu söyledi.ancak ürün 5 gün sonra çalışmadı ve sesi de yeterli çıkmıyodu.sonra ürünü geri götürdük.bize yenisini verdiler allahtan. ama o da bi 10 gün sonra bozuldu.yani ürün ne düştü nede içine su kaçtı.tekrar götürdük bu sefer bunu servise gönderceklerini ve bize haber vereceklerini söylediler.aradan bi 10 gün daha geçti.tekrar gittiğimzde 1 ay geçti artk istesenizde değiştiremeyiz bu ürünü dediler.ama herzmn hakkını sonuna kadar arayn babam dediki biz bu makinayı istemiyoruz. üzerine fark koyalım başka bi makine alalım.yook efendim olmazmış. zaten oraya her gidişimzde benzin parasıyla masraf katlandıda katlandı.en sonunda babam mağazanın içinde kavga çıkardı.bizi en üstteki görevlilerle görüştürdüler saatlerce konştu ama olmazda olmaz.babam bunu değiştirmezseniz ben burdan gitmem dedi. en sonunda makinenin üreticisyle irtibat kuruldu.ürünü geri verdik sony aldık.yani teknosada tüketici hakkı diye bir şey yok.oraya her gidişimizdede bir sürü hatalı mal geldi.sonuçta hepimiz boşuna gerilim yaşadık.ve onlarda bir müşterisini kaybettiler.

 

Tarih: 4 Eylül 2007, 20:34 - İp: 88.***.**2.136
murgur
murgur (üye)
İstanbul / Amatör

Teknosa'dan forumlarda o kadar çok şikayet var ki, ancak adamların umurunda bile değil. Hiç kimseye tavsiye etmiyorum.

 

Tarih: 4 Eylül 2007, 23:11 - İp: 85.***.**6.99
mustafa_ozdag
mustafa_ozdag (üye)
Antalya / Meraklı

Bu adamları sağır sultanlar bile duydu.Eeee.. o zaman neden hala bunlardan alışveriş yaparsınız ki?

 

Tarih: 5 Eylül 2007, 01:59 - İp: 88.***.**9.153
candyly
candyly (üye)
İstanbul / Amatör

slm arkadaşlar
foruma yeni katıldım
"teknosa mağduru kardeşliği" beni bu başlığı okumaya
efecan a cvp yazabilmek de
üye olmaya sevk etti.

kutlarım efecan
hiçbirimizin yapamadığını sen yapmışsın
ama sanırım o kullandığın makineler de
yeni mağdur kardeşlerimizin ortaya çıkmasına sebep olmauştur

ama yine de tebrik ederim

keşke ben de yapabilsem de teknosaya olan hıncımı alabilsem

 

Tarih: 8 Eylül 2007, 21:47 - İp: 88.***.**9.70
arasdağlı
arasdağlı (üye)
İzmir / Amatör

şikayet var.co a yaz kesin hallederler

 

Tarih: 9 Eylül 2007, 06:22 - İp: 81.***.**6.116
  • 1