Fotoğrafçılık Forumları
Teknosa:)
herkese slm. ben Teknosadan alış veriş yaptım ve kodak marka fot mk aldım. alış verişim oldukça iyi geçti. sonra bir alışveriş daha. Birçok elektronık ihtiyacımı karşılıyorum. Tabiki bazen sorunlar yaşıyorum çünkü elektronık ya hassas alet bunlar. Teknosa dan herşekilde destek aldığım için yazılan şikayetlere anlam veremediğimden yazmaya başladım. onlar teknik servis değiller ama ne yapmam gerektiğini ordan öğrendim.Teknoloji özürlüydüm ama onlar beni bilgilendirdi.Bedava eğitim verdiler de diyebilirim.arkadaşlar muhakkak şikayetiniz olacak. makinemde olan arızanın suçlusu teknosa olmadığı gibi bana çözüm ürettikleri için ayrıca minnettarım. 8 ay oldu makineyi alalı ve servise gönderdiler. ben hiç uğraşmadım ve ürünüm bana geldi. Bu hizmeti kaliteli olarak bana yansıtkları için teknosa.com dan da teşekkürlerimi ayrıca ilettim. Suçlu aramayı seven bir milletiz. küresel ısınmaya ne diyeceğiz. Biz yapmadıkmı??
Şanslı kesimdensin diyelim..Philips ses sistemin bozuk gelsin ondan sonra iade et ve ellerinde başka kalmamış olsun bak bi...Gör ondan sonra neler oluyo..Tüketici hakkı diye bi anlayışın bulunmadığı bir toplumda yaşıyoruz.Sen iyi tarafına denk gelmişsin yada senin sorunuun çözümü kolaydı belkide??Küresel ısınma ayrı paranla rezil olma konusu da ayrı kanımca...
#canbasri' tarafından 19.03.2007 01:04:30 tarihinde düzenlendi.
www.sikayetvar.com
yaz oraya teknosa görürsün..
"Teknoloji özürlüydüm ama onlar beni bilgilendirdi.Bedava eğitim verdiler de diyebilirim"
Yazmışsın Tam tersine bugüne kadar hangi Teknosa'ya girdiysem satış elemanlarının ürünlerin özelliklerine vakıf olamadıklarına şahit oldum.Hatta bazen müşterilerle öyle diyaloglarına rastladım ki gülmekten kendimi alamadım.Bu noktada çok eksikleri var...
teknosa nin ya da diger buyuk teknoloji marketlerinin belli bir musteri iliskisi profili yok yani nasil muamele goreceginiz tamammen o bayideki calisanlara bagli izmit'te buyuk bir alisveris magazasindaki teknosa'dan telefon almistim urun arizali olmasina ragmen bir ay boyunca urastirdilar ancak carsidaki subesindeki anlayisli ve guleryuzlu (ama bilgisiz ) calisanlari sayasinde almis oldugumuz lcd tv yi hic bir sebep gostermeden 4 gun sonra geri goturup paramizin iadesini aldim yani tamamen bayideki calisana bakiyor isler buda son derece yanlis bir politika
ARKADAŞLAR BENCE MAKİNELERLE İLGİLİ EN BİLİNÇLİ SATICILAR GENE FOTOĞRAFÇILAR.İLLAKİ YENİ JENERASYON TEKNOLOJİ MARKETLERE GİTMEK ZORUNDA DEĞİLİZ.TEKNOSA'NIN İNTERNETTEN ALMAKTAN Bİ FARKI YOK BENCE İLGİ,ALAKA VE BİLGİ ALAMAYACAKSANIZ EN AZINDAN SANAL MARKETLERDEN ALIN BARİ KAZIK YEMEYİN.AMA BENİM TERCİHİM GENEDE FOTOĞRAFÇILAR...
"Teknoloji özürlüydüm ama onlar beni bilgilendirdi.Bedava eğitim verdiler de diyebilirim"
bu cumleye ozgurfoto gibi bende takıldım..teknosadan alısveriş yaparım ama urun hakkında bilgi edindikten sonra..kesinlikle magazadaki elemanların makineler hakkında bilgili olmadıklarını dusunuyorum..hangi magazasına gidersem gideyim durum boyle..sadece satıs odaklı bir şirket oldugunu soylemem gerek...bu arada sizin tercihinizmi onların yonlendirmesimi bilmiyorum ama keske kodak marka degilde baska bir marka fotograf makinası alsaydınız..
Teknosa'dan pek çok kez alış veriş yaptım.. memnun olduklarımda var olmadıklarımda.. size, tezgahtar arkadaşlarla yaptığım 2 diyalogu yazayım.
-merabalar.. telsiz (deck) telefon alacağım
++ Buyrun.. bu model yeni geldi.. şu model ise fiyatı düştü kampanyada...
-- a evet güzelmiş.. peki bundan 4 adet alsam kendi aralarında bağlantı yapmadan görüşme yapılabiliyormu..
++ Tabi yapılabilir ama santral kurmanız gerekir..
-pardon anlatamadım galiba.. yada neyse boşverin...Bana birinin kutusunu açıp kullanım kılavuzunu verebilir misiniz?
++ Tabi ama satın almanız gerekir..
-- satın aldıktan sonra niye size sorayım yada niye sizden isteyim ki kullanım kılavuzunu..
++ Bir saniye.. MEEEHMEEET BAKSANA Bİ.. BU KABLOSUZ TELEFONLAR TELSİZ Mİ..
-- ?? !! ?? !? ? neyse ben sizi meşgul etmeyim iyi günler...
...........
-- merhaba.. iki tarafıda ufak olan (elimde örneği var) şu şekildeki firewire (1394) kablosundan varmı..
++ iki tarafı böyle kablo olmaz.. dönüştürücüler var onlardan almanız gerekir...
-- dönüştürücü mü? peki alayım.. ne tarafta onlar fiyatı ne kadar ?
++ Bizde yok.. elektronikcilerden alabilirsiniz..
-- Hangi elektronikçilerden.. nerde bu elektronikçiler...
++ Ulusta varmış galiba..
-- ?1? !!!!!!!!!! hmm ulus güzel.. kablolar ne tarafta..
++ Şu tarafta ama sizin istediniz şekilde kablo olmaz
.........30 saniye sonra elimde istediğim kablo ile aynı tezgahtara geliyorum..
-- Bu kablo satılık mı yoksa prototip yada teşhir ürünü mü ?
++ Bu kablo özel yalnız heryere uymaz..
-- olsun benim istediğim bu
++ yeni gelmiş sanırım. ben görmemişim..
-- sağlık olsun.. bu kablonun fiyatı nedir (aslında aldığım tezgahta gördüm)
++ bi saniye ben bakayım...
--- (sen fiyatına bakadur bende ufaktan yol alayım fiyat normalin 3 katı.. geri geldiğinde beni göremezsen panik yapma başka gün görüşürüz)
O , teknosa ya...
Müşteri, yöneltmiş olduğu sorulara istinaden makineyi alır.. sonradan yalanlanacaksa.. mantıklı sebeplere dayandırılmalı...
hata 1 olur 2 olur.. 3-5 olsa gene gam yemem...
elemanlarını nasıl eğittiklerini cidden merak ediyorum.. "laf ebeliği" .. "yalan ifade" .. "karşısındakini aptal yerine koyma" üzerine özel kursları var herhalde...
O firma... askeri bir tabir var:.. VUKUAT
Bende mini bir örnek vereyim...Raftaki 17 inch lcd yi gösterdim ve aynı modelin 19 inch olanının ellerinde olup olmadığını sordum.(almaya karar verdiğim modeldi..donanım konusunda psikopatım yedim bitirdim bilmediğim marka ürün vs. yok)Bu modelin olmadığını söylediler.Elinizdemi yok dedim..öyle bir model yok dediler ısrarla iddalaştılar.Eminmisiniz dedim olsa bizim haberimiz olur dediler ukalaca..Bak bakalım nete dedim eleman da kendinden emin..190b6 yaz dedim yazdı..sonra : Aaaa! varmış??
Yukarıda zaten belirtilmiş bildiğiniz markayı almak veya görmek için gidin.Çalışan bilgisizlere güvenmeyin.Zira oradaki kız bana (genelde kafalarım anlamıyomuş gibi ) T serisi sony kakalamaya çalıştı ısrarla en iyisi olduğu konusunda cebelleştien pahalısının en iyisi olduğunu düşündürtmeye çalıştı zavallı.. Özetle girdiğim her teknosa aynıydı.Ellerindekini ve özellikle en pahalısını kakalama politikası...
#canbasri' tarafından 19.03.2007 20:52:48 tarihinde düzenlendi.
bencede alacagınız urun hakkında arastırma yapıp bılgı edındıkten sonra alısverıs yapmak cok daha dogru..urunu magazada denemenız sart..hatta gerekirse pil isteyip denemelisiniz,alma nıyetınde oldugunuzuda belirtin,eger yanasmazsa zaten boşverin,teknosa piyasadan pahalıya satıyor cogu urunu tecrubeyle sabıttır..
satıcının onerdigi hiç bir urune elinizi bile surmemenizi tavsıye ederim..zaten bu kişiler sattıkları maldan komısyon aldıkları ıcın en pahalısını satmaya calısırlar.oyle olmasada urunler hakkında bilgisizler en estetik duranı yada vıtrınde en uzun sure duranı satmaya calısabılırler...sanki garson alır gibi eleman aldıklarını ve hıcbır egitimden gecirmediklerini dusunuyorum hatta ınanıyorum..bir calısan makınanın acma dugmesinin yerını bılmıyorsa boyle dusunmektede haklıyım sanırım..
kısa keselim alısverişten memnun olmanız iyi birşey,ama bukadar şikayette markaya gıcık olmaktan kaynaklanmıyor bunu bılın
burada teknosadan biri varsa bence bu eleştirileri gozonune alıp bıraz duzenleme yapsa iyi olur..
Suçlu aramayı seven bir milletiz. küresel ısınmaya ne diyeceğiz. Biz yapmadıkmı??
bu cumlenizede katılmıyorum,kuresel ısınma bızım derdimiz bizim eserimiz belki ama bozuk cıkan urunu geri almayan bir işletme,yada taahhut ettigi hediyeyi vermeyen bir işletme nekadar masumdur dusunmek lazım..arkadasım aldıgı kamerayla hediye oldugu yazan bır rewritable dvdyi (sadece bir dvd hanı su ufak olanlardan,1,5 yada 2 ytl lik birsey)almak için bır hafta ugrasmıstı inadına..kucuk hesaplar yaparak buyuk olunmaz..
#gaijin' tarafından 19.03.2007 21:50:18 tarihinde düzenlendi.
- 1