Fotoğrafçılık Forumları
Olympus Servisi
makinamı servise verdim,bekliyorum.
ilgilenenlere teşekkür ederim.
saygılar herkese
#cazip' tarafından 08.01.2007 19:25:06 tarihinde düzenlendi.
Bazı firmalar için bazı tavırlar davranışlar gayet normal oluyor..
Mesela antalya'dan istanbula aras kargo ile yolladıgım kargo kaybolunca yolladıgım şubenin bana söylediği cümle "istanbula giden kargolar kaybolabiliyor"
1.5 aydır oyalıyorlar.. Ama peşlerni bırakmıycam..
Sizin yaşadıgınız olay da Olympus için gayet Normaldir.Çünkü distribütörü öyle bir firma..
cazip geçmiş olsun.Yapacağın tek şey kanuni yollara başvurmak.Sonuç alman belki aylarca sürüp seni çok üzecek ama başka çare gözükmüyor.
ya abi bende burdayım bahsı gecen yere yakınım da su makıneyı bırak adamlara bır once kabul etmişler yapsılar yurt dısında veya ıcınde sonra bakarsın derim ben
arkadaşım makınayı teslim et.makbuzunu al kanunen 30 iş günü içerisinde yapıp teslim etmek zorundalar.arızayıda belirten makbuzu aldıktan sonra mutlaka yapacaklardır.zaten bu makınaların tamiri birezilyada yapılıyor. gönderilirse 1 hafta içerisinde geri geliyor.bana kalırsa burada açılmasından yurt dışına gitmesi hayırlıdır.
#burkay' tarafından 21.08.2011 23:31:59 tarihinde düzenlendi.
sevgili burkay,
ilginize ve tavsiyelerinize çok teşekkür ederim.Emin olun maddiyat önemli değil ,insanı üzen makinanın hatasını kabul ettirme zorluğu ve kanunen bu gibi cıhazları satan firmaların servislerinin tam teşekküllü olması gerektiği halde hiçbir donanımları olmaması.ama burası türkiye mantığıyla hareket eden bu gibi tüm firmaları kınıyorum.Bende elektromekanik cıhazlar üretiyorum küçük firma olmamıza rağmen müşteriye çağdaş hizmet verebilmek ve mahçup olmamak için her türlü ölçme ve test cıhazlarına yatırım yapıyoruz.
yarın tekrar gidicem değişim istiyecem bakalım ne olacak.
yardımcı olan herkese teşekkürler ediyorum.
#burkay' tarafından 21.08.2011 23:32:19 tarihinde düzenlendi.
Sayın Burkay,
Fotokritik forumu silmiş galiba ,herhalde onlar bizim tarafımızda değiller.
Belki başlık biraz radikal kaçtı ama mağdur olan benim.iki aydır uğraştırdı beni bu makine.
Saygılar
#burkay' tarafından 21.08.2011 23:32:42 tarihinde düzenlendi.
olympus europa destek bölümüne mail atmıştım,
bugün servisi aradım cevap gelmiş ve bana yeni bir gövde vereceklerini söylediler yarın için.demekki olympus ürnlerine ve kalitesine vede müşteri memnuniyetine önem veriyor.buda beni çok memnun etti.
saygılar
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-
Olympus Om-10 Deklanşörün Yanındaki Kol Dönmemeye Başladı
12 Şub. 2021, 23:20 zapopap
0147512 Şub. 2021, 23:20
zapopap -
Olympus Sp-350 Hafıza Kartı Sorunu
27 Kas. 2018, 16:48 storyteller
1376329 Kas. 2018, 21:51
ercan43 -
Olympus Xz-2 Tavsiye Eder Misiniz?
12 Şub. 2016, 18:48 korfezgunesi
4209015 Şub. 2016, 20:09
korfezgunesi -
-
Olympus Om-d E-m5 Mark Iı Olympus Sony'nin Peşinde
07 Şub. 2016, 17:29 omaryayla
1439407 Şub. 2016, 20:36
ercan43 -
İzmir Prizma Görsel Ürünler Nikon Servisi
05 Ağu. 2015, 17:07 ouzhancal
1363805 Ağu. 2015, 23:34
ercan43 -
Lcd Monitör Sorunu Ve Servisin Cevabı
09 Tem. 2014, 13:50 siesta23
6181312 Tem. 2014, 19:16
mustafali -