Fotoğrafçılık Forumları
Nikon Şikayet
merhabalar. izmirde nikon servisinden şikayetçiyim. nikon sb600 markalı flşım bozuldu. ve servise götürdüm .kendileri hem makinemi tamir etmeyip 2 hafta beni oyaladı. geri istediğimde ise 2 gün sonra teslim edeceğini söyledi. teslim ettiğinde de halen arızalıydı.ben de başka bir yerde yaptırmak zorunda kaldım. flaş tekrar arızalandı ve şu anda servise götüremiyorum. çünkü orda ki Nuri bey müşterilerine oldukça kötü davranıyor. hatta bu yüzden nikon markası aldığıma bi pişman oldum.
Karfo Karacacasulu'yu önce dilekçe gönderin onlar uğraşsınlar işleri ne
ayrıca servislerde normalde 15 gün serviste bekleme hakları,bunu uyguladıkları takdirde.hiçbir sorun kalmayacak hiçbir yerde
bugün veriyim yarın alıyım ancak türk zihniyetinde var
Öncelikle geçmiş olsun..
Bahsettiğiniz Nikon yetkili servisi şu Kemeraltı'da bulunan adı Pirizma olan yer mi..
Şayet orasıysa iki kelimede de ben etmek isterim..
18-135 lensimi D80 makinam görmüyordu.. (FF hatası)
bu firmaya garanti kapsamında götürdüm.. 1buçuk ay kadar sonra müteakip aramalarım sonucu (parça geliyordu gelecekti..) yapıp verdiler..
Geçen diyalogları hiç sormayın..
Aynı arızayı bikaç ay sonra tekrar verdi..
2 ayı geçkin ellerinde tuttular, parça gelecekti, geldide yanlış gelmiş, karfodan bekliyoruz... Yalan dolan.. Evet yalancılar...
Yurtdışına gidecektim, lens lazımdı.. Gidip sabit 50mm aldım.. idare edeyim diye.. 2 buçuk ay sonra tartışmalı telefon konuşmalarının ardından, tamir edemiyorsanız yeni lens verin, tüketici haklarını korumaya şikayet edeceğim dedim, ve ettim.. Bu sebeplemidir bilinmez bana yeni lensi verdiler..
Tekrar yurtdışına Şangay'a gittim. Fotograf çekerken lönk diye lensin önündeki büyük mercek düştü ve içeriye bakan yüzünden bi parça kırıldı.. kenarda bir delik oluştu.. Camdaki O kırığı siyah bantla bantlayıp idare ettim.
Gittim HongKong'dan Nikkor 24-70 f/2.8 ve 14-24 f/2.8 aldım..
Artık makinamda ff sorunu yok.. 18-135mm lensim ön merceği kırık kenarda yatıyor.. Yurtdışında yaptırırım yinede İzmir deki servisle muhatap bile olmam..
Karfo duy bunları da izmirdeki servisini eğitime mi alırsın değiştirirmisin artık...
İstanbul nikon genel müdürlüğü'ne telefonla email ile ulaşarak probleminizi aktarın. Çözüm bulacaklarına inanıyorum.
#ercan43' tarafından 07.10.2010 12:45:14 tarihinde düzenlendi.
geçmiş olsun ve allah sabır versin
Tüketici haklarına göre tamire verdiğiniz garantili ürünlerin tamir süresi 30 iş günüdür. 30 iş gününü geçtikleri takdirde yenisini talep edebilirsiniz. vermezlerse kaymakamlıklarda tüketici hakem heyetine dilekçeyle başvurun. karar üç ayda içinde çıksada sizin lehinize çıkar. yenisini alabilir veya yasal faiziyle bedeli geri alırsınız. bu şikayetlerin sikayetvar.com sitesinden yapmanızında faydası olur.
ben de aynı şekilde nikon un servisinden korktuğum için nikon almaktan çekiniyorum. şuan kararsız kaldım. nikon güzel makine ama servis kötü olunca neye yarar...TÜRKİYE DEKİ SERVİSLER kendi lehlerine olan durumlarda garanti şartlarını hrfiyen uygularlar. aleyhlerine olan durumlarda ise hiç umursamıyorlar... Zaten kaç kiş var ki gidip şikayet edecek, edince bi çözüm bulacak... en fazla o an kendi durumları çözülür sonra gene aynı şeyleri servisler yapar..
ŞUNU merak ediyorum. yurt dışından gelen ürünler ile türkiye garantili ürünler arasında fiyat farkı var.. bu malum servis garantisi var diye oluyor. ama servisler çalışmıyorsa neden bu kadar fark ödeyeyim ki..?
Nikon Fotograf makineleriniz için Hızlı Güvenilir ve hesaplı hizmet alabileceğiniz servis
****burayı tıklayın****
#burkay' tarafından 13.09.2011 01:28:21 tarihinde düzenlendi.
burkay bey size özelden bir mesaj gondermiştim 10-15 gun oldu farktmedinizmi?
- 1
İlgili olabilecek konular
-
-
Nikon F55 Türkçe Kullanma Kılavuzu
06 Ağu. 2006, 19:27 tekin43
3321812 Nis. 2023, 13:15
sametcan97 -