Fotoğrafçılık Forumları
Nikon’un Umursamaz Tavri
Temmuz 2004'te Nikon Coolpix 4500 fotograf makinesi ve fisheye lens aldim.
Kasim sonunda ise makine bacagima dustu ve bozuldu.
Ben de yetkili servise goturdum.
Lakin garanti kapsamina girmedigini soylediler. konuyla ilgili olarak nikon'dan [email protected], [email protected] adreslerine email gonderip sikayetimi dile getirdim.
Gecen sure zarfinda Nikon Turkiye Temsilciliginden kimse bana geri donmedi.
Isin ilginc yani,makineyi yere dusurmem durumunda neler olacagi...Sanirim yenisini almam gerekecekti.
Makinam su anda serviste ve 380 milyon lira karsiliginda yapilacak.
Siz siz olun Nikon'un garantisine guvenip de yola cikmayin...
Sevgiler
Mehmet Dursun
kardeş geçmiş olsun benim makinem çocuğum gbiydi bişe olsa napardım bilemiyorum şimdi yukarlara diktik gözümüzü
gerçekten geçmiş olsun..
Peki makinanın sıfır fiyatı ne kadar?
tembeleryk sende ne marka mak.var?
Tesekkur ederim..
servis ucretini yanlis yazmisim..hemen duzelteyim..280 milyon TL olacak.
Makinemi 450 dolara,fisheye'i da 350 dolara aldim.
Yani toplam 800 usd...
murat şu anda makinem yok bu hafta içi bi 300x gelecek 28-90 mm objektifle
Gecmis olsun, malesef bu aletler cok narin oluyor, ufleseniz bir yerine bir sey oluyor..
yalniz ben 'makinami dusurdum, bozuldu' gerekcesiyle tamirciye goturulen bir aletin garanti kapsamina girdigini hic gormedim. "sigorta" ya da "kasko" kapsamina girer de, garanti 'kullanici hatasi disinda olusacak arizalar' icindir. Firmaya bu konuda kizmamalisiniz, ama size geri donmedikleri icin ne deseniz haklisiniz.
juggler e bende katılıyorum çünkü bu sizden kaynaklanan bir hata.
tembeler mak.hayırlı olsun güle güle eskit..
Sevgili uçarsam2,
ben konuyu araştırdım.Hata senin. 1-Karfo-karacasulu sadece Nikonun türkiye yasal temsilcisi ve satıcısı...Nikonun servisi
ise www.tele-optik.com bu iki firma birbirinden bağımsız iki ayrı müstakil şirket karfo karacasulunun sitesini ziyaret ettiğinde servisin adresi var sen yanlış yere mail atmışsın.Bu durumda sana dönmemelerini yadırgayamazsın hele hele birde "Siz siz olun Nikon'un garantisine guvenip de yola cikmayin... " yargınla biten haksız eleştirinle....
Sevgili Burkay,
Arastirma yaptigin icin tesekkur ederim. Zaten ben de gerekli arastirmayi yaptiktan sonra buraya yazi yazdim.
Su anda makinem tele-optik servisinde.
Gerek servisle , gerekse karacasulu'dan Selim Bey'le konuyu once telefonda konustum.
Daha sonra hem Turkiye distributorune Turkce olarak ,hem Avrupa'daki mail adresine ingilizce olarak , hem de Japonya'daki mail adresine Japonca olarak email yolladim.
Japonya'daki email adresinde bir problem var sanirim,mailim ulasmadi.
Web sitesinde verilen tel. numarasindan email adresine ulasmak icin halen caba harciyorum.
Bu kadar ugrasmama karsin kimseden cevap alamayip da tepki gostermem ve "Nikon'un garantisine guvenip de yola cikmayin" demem haksiz bir kani olmasa gerek...
Saygilar,
Mehmet
Sevgili ucarsam2,
Makineyi eğer düşürdüğün için servise götürmek zorunda kaldıysan.Garanti kapsamına girmeyeceği gün gibi aşikar...Bu durumda senin "siz siz olun nikonun garantisine güvenmeyin demen hatalı...Eğer sence sakıncası yoksa ingilizce ve türkçe olarak yazdığın şikayet mektubunu buraya aktarırmısın?Ben senin adına Singapurdaki merkeze gönderirim....
Ben de bir nikon kullanıcısı olarak malzeme kalitesinin çok iyi olduğunu fakat özellikle 2. el makinelerde olmak üzere satış sonrası bakım diye bir hizmetten haberdar olmadıklarını (ya da işlerine gelmediğini) söylemek zorundayım. Teknik bilgi almak için nikonun ilgili birimine internet yoluyla sorduğunuz sorular çoğunlukla yantısız kaıyor, hatta kullanıcılar 'madem cevaplamıyorsuuz neden bu siteyi açtınız' şeklinde sitem de ediyorlar. Canon servis ağı ve destek konusunda daha iyi, belirli periyodlarla bayileri aracılığı ile sorunları öğrenip yardımcı oluyorlar...
- 1
- 2