Fotoğrafçılık Forumları
Karfo-karacasulu’dan Tiksindim
arkadaşarlar 1,5 milyar para verip sıfır garantili nikon coolpix 8800 aldım.makinada "Lütfen yardım" adlı topikte belirttiğim sorun çıktı.karfoya sordum yollayın dediler.yolladım kargoyla.başta birşey yok dediler sonra tamam hallettik diye yolladılar.makina geldiğinde gördüğüm manzara iğrençti.objektifteki leke aynen duruyordu.bizde adama güveniyoruz ankaradan malı yolluyoruz taa istanbula.adamlarla telefonda konuşuyorum şuan makina elimde hiçbir sorun kalmadı diye geri bana yolluyor.birde kağıda "objektifte hiçbir lekeye rastlanamadı" diyede yazı yazmışlar.yani bana hallettik diyor kağıda birşeye rastlanamadı yazıyor ve lekeli makinayı sanki halletmiş gibi geri yolluyor.en iğrencide sonra başlıyor.adamlara yav leke hala duruyor dediğimde "beyfendi birşey olmaz görüntü kalitesini engellemiyor her nikonda var (büyük yalan) değiştiremeyiz parasını verirseniz ancak" diye utanmazlık yapıyor.Allah'tan ingilizcem var nikon japonyaya şikayet edeceğim ama şimdi nikon makinama bile bakınca karfo aklıma geliyor midem bulanıyor.nerde tüketici hakları.
birliğin fotoğrafcısı var çağırdım geldi baktı "komutanım sivilde bizde nikon bayisiyiz kesin değiştirmeleri lazım" diyor ama nerde.
EEEEeee nede olsa bu markalar en büyükler. en iyiler. Sağda-solda biz büyük markayız derler. Şurada forumda fikir istesen , çok büyük çoğunluğun verceği 2-3 markadır. Sanki başka marka olursa olmaz. İlla ki bu 2-3 marka olacak herşeyin garanti altında olacak. "Uyduruk markalara gitmeyin sonra teknik destek alamazsınız" derler. Bu gibi durumlarda da hiç sesleri çıkmaz. Hiç tepki vermezler. Gerçekte duydukları hayreti bile dışa vurmazlar.Lütfen savunduğumuz, tavsiye ettiğimiz marka ve firmaların çuvalladığı durumlarda da fikirlerimizi bildirelim. Birlikte tepki koyalım. Geçmiş olsun cabbar. (memleket çok gizli galiba)
Gerçekten çok üzücü bir olay.Geçmiş olsun.
sağolun ozerstore ve murat.umarım kimse aynı sorunla karşılaşmaz birde tüketici mahkemeleri hakkında bilgisi olan varmı?
ozerstore memleket gizli değil benim memleket elazığ ama ben görevim dolayısıyla bir çorumda bir ankarada bir tokatta bir amasyada bir izmirde bir çanakkalede vs vs. o yüzden bende barış manço gibi "dedimya bu dünya benim memleket" diyorum.
#lolo1' tarafından 01.07.2005 09:51:59 tarihinde düzenlendi.
Malın tesliminden itibaren 7 gün içinde olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.Ayıp belirgin ise değil ise ayıp ortaya çıktığı tarihten itibaren.Leke sizin tarafınızdan yapılmadı ise malı değiştirmek zorundalır.
Arkadaşların tamamının aklında bulunsun.Böyle bir durumda yapacağınız ilk şey bir dilekçe ile tüketici hakları hakem heyetine baş vurmak olacaktır.İllerde valilik, ilçelerde kaymakamlık bünyesinde faaliyet vermektedirler. Heyet bilirkişiye bir inceleme yaptırır ve buna göre bir karar verir. Firma buna uymak zorunda.Eğer uymak istemiyor ise dava açar.
Bu nedenle eğer çok güvenilir bir firma değilse önce bu yolu deneyin.Daha sonra malı gönderin.Süreyi kaçırmanız halinde hak kaybına uğramanız mümkündür.Fakat bu halde de mahkeme yolu ile haklarınızı almanız mümkün olabilecektir.
Internet sitelerinden sipariş verilerek alınan ürünler de dahil, kapıdan teslim edilen ürünleri 7 gün içinde sorgusuz sualsiz iade edebilirsiniz. Ayıplı mal konusundaki süre ise; hangi yolla satın alınırsa alınsın, 30 gündür.
En az 10 kere yazmışımdır bir makineyi teknik servise gönderirken neler yapmak gerektiğini...
- 1
İlgili olabilecek konular
-
İthalatçı Vs Karfo Karacasu (yardım)
18 Oca. 2014, 03:31 aytunc.ak
3262518 Oca. 2014, 16:41
doktor_ramiz -