zax
zax (üye)
İzmir / Reklam Fotoğrafçısı

Fujifilmden İlginç Telefon

Bugun dershaneden çıkmış kantinde oturuyordum.Telefon çaldı açtım baktım fujifilm müşteri hizmetlerinden bir bey,s9500 ünüzden memnunmusunuz,makinanızda bir sorun var mı demek için aramış.Benimde hoşuma gitti,belirtmek istedim.
ilgileri için teşekkür ederim.

Tarih: 7 Şubat 2007, 22:55 - İp: 81.***.**4.105
mimarca
mimarca (üye)
İstanbul / Amatör

 

Tarih: 8 Şubat 2007, 10:54 - İp: 85.***.**4.161
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

Önemli olan sorun yok iken aranmak değil,sorun oldugunda ve siz bunu iletiğinizde aynı şekilde aranmak ve sorunuza hızlıca çözüm bulmaktır..

 

Tarih: 8 Şubat 2007, 11:34 - İp: 88.***.**7.35
tay_1453
tay_1453 (üye)
İstanbul / Haber Fotoğrafçısı


Bunlar bir yana birde insanın aklında

geliyor

 

Tarih: 26 Şubat 2007, 00:42 - İp: 88.***.**4.151
zax
zax (üye)
İzmir / Reklam Fotoğrafçısı

anlamadım dediğini tay_1453 :D:D

 

Tarih: 26 Şubat 2007, 20:51 - İp: 81.***.**1.116
hainan
hainan (üye)
Adana / Amatör

Bence çok iyi bir gelişme. Beni daha Canon Erkaya'lar aramadı. Keşke arayıp sorsalar. Ne isterdiniz? memnunmuzunuz? Satın aldığımız bayinin ilgisi nasıldı falan sorsalar? Bu tarz istatistiki bilgi toplamayla yaptığınız işin kalitesini arttırırsınız. Bu da kullanıcıya yarar.

Görüşmek üzere.

 

Tarih: 27 Şubat 2007, 12:27 - İp: 213.***.**9.178
cawa
cawa (üye)
İstanbul / Amatör

bence bu duyarlılıktan degill s9500 ün bilindigi üzere ayar tekerlegi sorunlu daha dogrusu hatalı belkide bunu icin bi caLISMADIRR

 

Tarih: 4 Mart 2007, 10:51 - İp: 88.***.**3.20
  • 1