msavsa
msavsa (üye)
Ankara / Amatör

Fujifilm Teknik Servis Şikayeti

Merhaba arkadaşlar,
yaklaşık 5 yıldır kullandığım "Fuji S2 Pro" makinem geçen ay arızalandı. Makinemi telefon ile ulaştığım İstanbuldaki teknik servise yollamaya karar verdim.
Arkadaşlar makineyi yolladım ama ne telefonlarıma cevap verildi. Ne bir sonuç alma girişimim başarılı oldu. 10 gün sonra nihayet ulaşabildiğim arkadaş bana makinemin kontrol edildiğini en kısa sütrede döneceklerini belirtti.
Bekle... Telefon et... Cevapsız
Bekle... Telefon et... Cevapsız
Bekle... Telefon et... Cevapsız
Nihayet yine ben aradığımda (3 Hafta Sonra)
Makinenizde parça değişimi yapılacak fiyat 650 TL denildi.
Yahu makinenin ederi o kadar değil ki? Bu parça fiyatı mı yoksa işçilik mi? vs. tüm sorularım yanıtsız kaldı. Gönderin o zaman makinemi kardeşim dedim. Verilen cevabı aynen yazıyorum.
" Biz makinanızı 10 gün önce yolladık daha almadınız mı? "
Neyse kargoyu aradım nihayet makinem bozukta olsa elimde...

Sonuç olarak, anlatılan bir çok teknik servis sıkıntısı okudum ve karar verdim yeni makinem asla fuji olmayacak...
Saygılar.

Tarih: 14 Haziran 2013, 11:45 - İp: 92.***.**9.98
sfkbay
sfkbay (üye)
Ankara / Amatör

Geçmiş olsun diyelim.

Bende 5 sene önce fuji makinemi göndermiştim.Yaklaşık 3 haftada geldi.Herhangi bir problem yaşamadım.Ancak İstanbul fuji bir resmi kurum gibi sabah 09:00 akşam 17:00 şeklinde çalışıyorlar ve hafta sonları hatırladığım kadarı ile çalışmıyorlar.

 

Tarih: 14 Haziran 2013, 16:38 - İp: 94.***.**6.228
  • 1