eastwood
eastwood (üye)
İzmir / Amatör

Fuji S9500(garanti Ne İşe Yarar)

uzun süredir kullandığım s9500 bundan 15 gün önce durduğu yerde herhangi bir çarpma yada darbe olmadan usb bağlantı yeri içine kaçtı
makineyi kapattım ve ertesi gün açmaya çalıştığımda açılmadı
garanti kapsamında olan makinemi Yalçınlar izmir mağazasına götürdüm
ve 14 mart günü teslim ettim bu sabah gelen habere göre teknik servis durumu garanti kapsamı dışında kabul edip bana 105 milyonluk bir hesap çıkartmış
şimdi fuji yetkililerine soruyorum
yaklaşık bir senedir bir çok fotoğrafçı dostu fuji firmasına yönlerdirmeme rağmen bu durum normal mi
ilk sorunda açıkçası fuji sınıfta kalması beni derinden üzdü
portfolyomda belkide fuji s9500 ile çekilmiş şimdiye kadarki en güzel fotoğraflar var
ama yapılan bu mualameliyi kınıyorum
bu konuda yardım bekliyorum
saygılarımla

#eastwood' tarafından 27.03.2007 11:47:55 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 27 Mart 2007, 11:46 - İp: 88.***.**5.119
esra.ezo
esra.ezo (üye)
İzmir / Amatör

buyuk buyuk firmalar kocaman firmalar bireylere karsi ne zaman aldigimiz bir sey bozulsa urunu bize satarken gulumsiyen kapi bizimle agiz burun kivirarak muhatap oluyor bazen uzunca bir sure disimizden tirnagimizdan arttirip aldigimiz o urun bizim icin anlamini yitiriyor bu konuda soylenebilecek cok sey var ancak onlar buyukler ve zenginler bizzse tek basimiza bir sey yapamiyoruz sadece sans diliyorum erdalcim keske yapilabilecek bir sey olsa

 

Tarih: 27 Mart 2007, 14:15 - İp: 88.***.**9.30
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

En azından parasıyla tamir ediyorlar Beterin beteri var arkadaşlar

Bu arada pozitif abi nerdesin.. Gerçi pozitif abinin burada olmasına da gerek yok.. Her haksızlıgına ugradıgını düşünen kişi buraya gelmek zorunda mı? Herkese aynı muamele yapılmamalı mı?
Tanıdık bildik aracılıgından bu yüzden nefret ediyorum

 

Tarih: 27 Mart 2007, 14:29 - İp: 88.***.**4.129
gaijin
gaijin (Objektif)
İstanbul / Meraklı

gecmiş olsun erdal..turkiyede satıs sonrası hizmet bukadar işte..umarım sorun cozulur ve makinana kavusursun..

 

Tarih: 27 Mart 2007, 14:38 - İp: 88.***.**5.206
eastwood
eastwood (üye)
İzmir / Amatör

Sorunum çözüldü
fuji firmasından kaynakalnanmayan bir nedenden dolayı
bir yanlışlık sonucu teknik servisin bu kanıya vardığı ve sorunun garanti kapsamında çözüleceği belirtildi
burdan sayın Mustafa Hoşbakan beye sorunumla ilgilenip çözüme ulaştırdığı için teşekkür ediyorum
geçte olsa sorunun tatlıya bağlanması beni çok ama çok mutlu etti
fuji büyüklüğünü gene bence gösterdi
destek olup beni yalnız bırakmayan tüm dostlarıma teşekkür ediyorum
saygılarımla

 

Tarih: 27 Mart 2007, 15:33 - İp: 85.***.**6.128
gaijin
gaijin (Objektif)
İstanbul / Meraklı

sorunun cozulmesine sevindim..ne gibi bir yanlıslıkmıs acaba?? araya yetkili birini sokmadan uyarırız boylelikle teknik servistekileride hata yapmazlar..

 

Tarih: 27 Mart 2007, 15:42 - İp: 88.***.**5.206
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

İyiki positif var.Yoksa hapı yutmuştuk.
Ee eastwood geçmiş olsun.Olsun ama ne yaptında içine çökerttin o girişi. Ben kablosu takılı iken makinayı alıp gitmeye kalkmıştım da eğrilmişti. Hadi hadi itiraf et.
HEm en güzel 9500 fotoları neden sinin oluyormuş.

 

Tarih: 27 Mart 2007, 19:12 - İp: 88.***.**5.238
flassv
flassv (editör)
Afyonkarahisar / Haber Fotoğrafçısı

fujifilm yetkileirine ve sayın mustafa hoşbakan teknik servis personeline teşkkür ederim hızlı bir şekilde olya hızlı kesin çözüm kavuşturdukları için tüm net fotraf ailesi olarka teşekkür ederim.

 

Tarih: 28 Mart 2007, 11:17 - İp: 81.***.**6.136
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

Siz bu siteyi hiçbilmiyor olsaydınız yine aynı sekilde ilgi görebilir miydiniz eastwood...

 

Tarih: 29 Mart 2007, 15:52 - İp: 88.***.**1.16
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Evet bisquit görebilirdi,
sorun eastwoodun dediği gibi bizden değil aracıdan ( satan mağazadan ) kaynaklanıyor.
Birde tabii...iyiki bu site (bizim içinde) var.
Herkese sevgiler...

 

Tarih: 29 Mart 2007, 21:08 - İp: 81.***.**2.84
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

Ben şunu vurgulamak istedim..

Siz normal kosullarda kullanıcı hatası olan ürünleri bile bu sitedekiler için ücretsiz tamir ettirdiniz..
Eğer bir şey yapılıyoorsa herkes için yapılmalı illa buraya gelip dert yanarak olmamalı diye düşünüyorum..
Yani benim bi eşim dostum fuji makinesine kendinden dolayı kaynaklanan basit bi hatada garanti kapsamı dısında kaldıgında git netfotografa oraya ac bi forum belki positif bey görür yardımcı olur gibi bir durum yaratılması hos değil demek istedim.. yani herkese aynı davranılmalı...

 

Tarih: 29 Mart 2007, 23:26 - İp: 88.***.**6.216