wwinter
wwinter (üye)
İstanbul / Amatör

Fuji Finepix Garanti Sartlari?????

Fuji Finepix Garanti Sartlari?????
Merhaba yurt disindan gecen yil almis oldugum Fujifilm finepix bir digital fotograf makinem var. Gectigimiz gunlerde sarj ve usb baglanti kutusu(fotografmakinesinin masaustu sarj ve usb parcasi) araizalandi.

Servisini aradigimda yurt disindan aldigim icin garanti kapsami disinda oldugunu soylediler.

Yurt disindan aldigimiz fujifilm urununu Turkiyede servis hizmetinden yaralanamiyormuyuz.

Bu konuda bilgi verebilirmisiniz.

Tesekkurler..

Tarih: 25 Ocak 2007, 16:01 - İp: 212.***.**0.2
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Makineyi hangi ülkeden aldığını yazmamışsın

#burkay' tarafından 25.01.2007 19:31:55 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 25 Ocak 2007, 19:29 - İp: 88.***.**2.233
cihansenol
cihansenol (üye)
İstanbul / Firma

Merhaba wwinter;

FujiFilm Türkiye / Sinfo A.Ş. olarak Avrupa Birliği'ne üye olan tüm ülkelerden alınan makinalar için garanti vermekteyiz.

Saygılarımla

 

Tarih: 26 Ocak 2007, 14:35 - İp: 85.***.**3.97
cihansenol
cihansenol (üye)
İstanbul / Firma

Sevgili wwinter;

Normal şartlarda yurtdışından alınan makinalar için garanti prosedürleri çok uzun oluyor fakat senin için özel bir şey yapıp faturası ve FujiFilm Almanya garanti belgesiyle benim adıma gönderdiğinde tamir edilmesiyle bizzat ilgileneceğim.

Saygılarımla

 

Tarih: 26 Ocak 2007, 16:31 - İp: 85.***.**3.97
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili wwinter ,
Özelden yazdığın yazının cevabını herkesi ilgilendirdiği için buradan vermeyi uygun buluyorum.
Avrupa birliğine giriş sürecindeki ülkemiz yapılan antlaşmalar gereği Schengen ülkelerinden satın alınmış ürünlere garanti kapsamındaki arızalarına (garanti süresi demiyorum dikkat edin! ) teknik servis hizmeti vermekle yükümlü. Bazı gelişkin alt yapıya sahip firmalar için fatura yada garanti belgesine gerek yokken(örneğin panasonic için biz makinenin seri numarasını internetten sorguluyoruz ) bazı firmalar evrak talebinde bulunabiliyorlar Bu nedenle evraklarını tamamlayıp yasal hakların çerçevesinde Cihan beyin verdiği adrese makineni gönder .Yasaya göre makineni servise göndermekle sen yükümlü olduğun için kargo bedelini sen karşılamalısın.

 

Tarih: 26 Ocak 2007, 17:12 - İp: 88.***.**2.233
wwinter
wwinter (üye)
İstanbul / Amatör

Sayin Burkay Bey Ve Cihan Bey;

Ilginiz ve verdigin cevaplar icin cok tesekkur ederim.

Saygilarimla...

 

Tarih: 26 Ocak 2007, 17:27 - İp: 212.***.**0.2
wwinter
wwinter (üye)
İstanbul / Amatör

merhaba ;

arizali oldugunu dusundugum parcayi gondermem yeterlimidir. Cunku makinemde problem yok. usbsarj kutusunda ( dockingstation)problem var.

 

Tarih: 26 Ocak 2007, 17:42 - İp: 212.***.**0.2
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma



Fuji makinelerinizin tamirini güvenle yaptırabileceğiniz TSE belgeli servis için BURAYI TIKLAYIN

Kargo anlaşmaları olduğu için arızalı cihazı göndermeden önce arayarak kargo kodu bilgisi almanızda yarar vardır.

#burkay' tarafından 10.02.2012 22:39:19 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 26 Ocak 2007, 17:49 - İp: 94.***.**9.215
akikara
akikara (üye)
Sakarya / Meraklı

Yasaya göre müşterinin kargo ödemesi gerekiyor demişsiniz, arızalanmış ürüne garanti kapsamında iken müşterinin kargo ücreti ödemesi etik mi?
Fujifilm Türkiye nedense müşteriye ödetiyor. Ve de birçok kişi gerek kargo uygulaması gerekse Teknik Servisinden memnun değil. Kargo ücretini müşteriye ödetmeleri doğru mu?
Bir de sitelerinde yer alan Garanti Şartlarına ulaşılamıyor.

 

Tarih: 10 Kasım 2011, 14:27 - İp: 194.***.**0.148
  • 1