simurgcan
simurgcan (üye)
İstanbul / Amatör

Aydınlar Foto

Merhaba,
İstanbul'daki Aydınlar Foto'dan alışveriş yapma niyeti olanlara başımdan geçen bir olayı aktarayım istedim.

Bu firmanın web sitesi üzerinden lowepro marka bir lens kabı sipariş ettim. Sitede ürünle ilgili olarak "Kendi kemerinize ya da bir diğer Lowepro ürününe bağlantı için aparat" yazmakta. Ben de şu anda başka bir lowepro marka çanta kullandığım için bu lens kabını tercih ettim. Lens kabı elime ulaştığında elimdeki çantaya herhangi bir şekilde bağlanma şansının olmadığını gördüm. Bunun üzerine firmayı aradım ve durumu anlattım. Firmada görüştüğüm kişi ise herhangi bir çözüm üretmek veya bir hata olduğunu kabul etmek yerine "geri gönder abicim" şeklinde bir cevap verdi. Telefondaki bir müşteriye böyle hitap edilmesini anlamak mümkün değil. Bu firmadan daha önce alışveriş yapan 1-2 arkadaşımdan da benzer terbiyesizlikte yanıtlar aldıklarını bu durum başıma geldikten sonra öğrendim.

Forum üyelerine durumu iletmek istedim. Bu firmadan ürün almayı düşünenler belki bir kere daha düşünür.

Barış Altan

Tarih: 12 Ekim 2006, 10:31 - İp: 85.***.**8.88
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

ben bunlara polarize filtre almak için bir mail atmıştım. stok sorunuz diyor çünkü sitede. cevap vermediler, peşinden 2-3-4-5 mail daha attım, stok var mı yok mu? cevap yok. telefon ettim , oradan oraya bağlayıp durdular. yine sonuç yok.
ben de daha alışveriş yapmadan böyleyse bunlar alışveriş yaptıktan sonra nasıldır acaba dedim ve o firmadan bir daha hiç bir şey almamaya karar verdim.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 11:15 - İp: 81.***.**6.159
tatarbey
tatarbey (üye)
Ankara / Meraklı

Bu ülkede isim yapan markanın çalışanları illa böyle mi davranmak zorunda insanlara.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 11:21 - İp: 88.***.**5.237
simurgcan
simurgcan (üye)
İstanbul / Amatör

buffalo, sipariş önceki durumu anlatmadım bile, bu ettikleri lafın yanında çerez kaldığı için. ilk sipariş ettiğim lens kabı sitede stokta görünüyordu. bunun üzerine siparişi verdim. ertesi gün mail attılar ve sipariş ettiğim ürünün stokta olmadığını söylediler. ben de başka bir ürün seçmek durumunda kaldım.

sonuçta internetten satış yapmak her baba yiğidin harcı değil. siteye ürünlerin fotoğrafını ve fiyatını koymakla bu iş bitmiyor. internetten sık sık alışveriş yapan ve bunun çeşitli avantajlarını kullanan biri olarak, Aydınlar Foto'nun yaptığına internetten satış denemez. olsa olsa internetten satış taklidi yapan işportacılık denir.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 11:21 - İp: 85.***.**8.88
adem yener
adem yener (üye)
İstanbul / Amatör

arkadaşlar zaten aydınlar sirkeci piyasasının en pahalı mağzalarından bir tanesidir ve kaldı ki müşteri memnuniyetleri hiç de iyi değil

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 11:45 - İp: 85.***.**0.156
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili simurgcan,


"Firmada görüştüğüm kişi ise herhangi bir çözüm üretmek veya bir hata olduğunu kabul etmek yerine "geri gönder abicim" şeklinde bir cevap verdi."

Peki " geri gönder abicim" demekte bir çözüm önerisi değil mi?

Yada senin ne gibi bir çözüm önerin vardı?

#burkay' tarafyndan 12.10.2006 11:51:31 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 11:46 - İp: 81.***.**5.106
simurgcan
simurgcan (üye)
İstanbul / Amatör

Sevgili burkay,
sizce "geri gönder abicim" telefonda hiç tanımadığınız ve medeni bir şekilde derdini anlatan bir müşteriye uygun bir hitap şekli midir? Okunduğu zaman "samimi" bir hitap gibi gelebilir size ama söylenme biçimi maalesef öyle değildi. benim herhangi bir öneride bulunmama fırsat kalmadan daha lafımı yeni bitirmiştim ki bu hitap ile karşılaştım. "geri gönderirseniz değiştirebiliriz", "bir yanlışlık olmuş şöyle şöyle çözebiliriz" vb. yaklaşımların daha uygun olduğunu düşünüyorum. Zaten daha lafım biter bitmez bu şekilde hitap edilmesi bu tür şikayetlere alışık olduklarının bir göstergesi bence.

Sonuç olarak ben başıma gelen ve rahatsız olduğum bir durumu ve yaklaşımı aktardım. Herkese rahatsızlık vermeyebilir, hatta bu firmadan çok memnun olanlar da olacaktır şüphesiz.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 11:53 - İp: 85.***.**8.88
drberkan
drberkan (üye)
İstanbul / Amatör

Aydınları aradığımda Aynışey benimde başıma geldi. İnsan diğer ciddi kuruluşlarda ki hitap tarzına alışınca birden şaşırıyor. Valla ne diyeyim o an Aydınlara olan ciddi yaklaşımım uçtu gitti.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 11:58 - İp: 81.***.**7.32
zax
zax (üye)
İzmir / Reklam Fotoğrafçısı

simurgcan arkadaş malesef böyle satıcılar yada esnaflar çok fazla var.Müşteri-Satıcı ilişkisini ayarlayamıyorlar.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 12:03 - İp: 85.***.**0.70
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

burası
burası
burası
burası

gibi daha öncede bu firmadan sorunlar vardı.istersen sitemizinde üyesi olan aydınlar temsilcisi oğuzce ye mail at.

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 13:53 - İp: 81.***.**5.106
simurgcan
simurgcan (üye)
İstanbul / Amatör

sevgili burkay,
uyarılarınız için teşekkür ederim. Hem bu konuyu doğru yere açmamışım hem de bu konuda açılmış benzer bir konu var mı diye araştırma yapmadan yeni bir konu açmışım. Yarattığım konu kirliliği için herkesten özür dilerim. Moderatörler bu konuyu doğru yerine yani "tüketici sorunları" bölümüne alabilirlerse sevinirim.

Barış Altan

 

Tarih: 12 Ekim 2006, 15:44 - İp: 88.***.**6.237