Fotoğrafçılık Forumları
Aldatılan Müşteri
Haziran ayında İdeefixe.com'dan Kodak C530 dijital fotoğraf makinası aldım...Bellek kartı yetersiz geldiği için ilk başta sadece resim çekmek amacı ile kullandım.SD kart aldıktan sonra videoları çektim ve tüm çekimlerin sessiz olduğunu gördüm.
Kodak'a sorduğumda çok ters yanıtlar aldım,ilk önce şunu dediler;"makinanızda hoparlör olmadığı için sessiz kaydeder fakat pc den veya tv den izlediğinizde sesli izlersiniz" denedim fakat sessizdi.bu kez de "aa yanlış anlaşılma oldu v530 modelinden bahsetmiştik " dediler...ben de bu ürünü iade edeceğimi söylediğimde " bir şey satın alırken ürünü inceleyerek almak tüketicinin sorumlulugudur"dediler.ne kodak'ın sitesinde ne de ideefixe nin sitesinde sessiz çekim yaptığı yazmıyordu.neymiş kodakın ürün kullanım kılavuzuna bakmalıymısım.ideefixe'den alıyorsam ürünü neden başka siteleri inceleyeyim,neden satın aldığım firmaya güvenmeyeyim.
ideefixe ürünü iade edin,tedarikci firmaya iade edeceğiz dediler,10 temmuzda gönderdiğim ürünün tedarikçi firma tarafından geri alınamayacağından bana iadesini yaptıklarını yazmışlar ve "göstereceğiniz anlayış için tşk ederiz" demiş koskoca ideefixe.hayır sayın ideefixe ve kodak,size anlayış göstermiyorum;çünkü hatalı ve yanlış bilgi vererek müşteriyi/tüketiciyi aldattınız.ben bu ürünü artık istemiyorum,sessiz videolu çekim istemiyorum..sessiz video kimin işine yarıyor hala anlamış değilim...
bundan sonra ideefixe'den alışveriş mi,aslaaa...
saygılarımla..
sorarım size neden pes ettiniz...geçen hafta farklı bir olay yaşadım ve belgelerle birlikta kaymakamlıklarda bulunan tüketiciler hakem kurulu var dilekçemi verdim ve haftaya yatkililerinide çağırıp iki tarafı dinleyip karar verecekler...yani tüketiciler mahkemesinin alt kurulu 729 ytl altındaki fiyatlrda olan ürünlerin kararını onlar veriyorlar..size tavsiyem hemen baş vurun...15 gün içerisinda baş vurmanız gerekiyor..malın geri iadesi için..birde idefixin sözleşmesi yokmu satın alırken sözleşmeyi kabul ediyormusunuz diye bir butonu var...ordan bir çıktı alın ve bakın malın iadesi hakkında neler var...belki ordan yakalayabilirsin....başarılar...birde bu sitede çok fazla insanlar yorum yapmıyor...fotokritiğe gelin..
yardımınız için tşk ederim...
elbette pes etmedim,şikayetvar.com'a yazdım,ideefixe'ye tekrar yazdım yanıt bekliyorum..tüketici mahkemesiyle nasıl uğraşacağım,çok yoğun çalışıyoruz vakit yok
ama ben bu makinayı bir şekilde geri vereceğim,inanıyorum..ayrıca fotokrikike baktım fakat üyelik durdurulmuş...
ecemsu
ben bişii sorcam..
bu fotoğraf olayına yeni başladım.. dün bitane eos300v aldım 2. el.. fakat bazen düğmeye basınca perde açılıo biraz bekliyo ondan sonra kapanıyo.. bazende normal açılıp kapanıyo hızlı bi şekilde..
bu yavaşlamanın nedeni nedir acaba..
Selamlar Ecemsu
Buna benzer bir problem benim başıma geldi.
Notebook alırken ürün katologunda ekranla ilgili olarak yanıltıcı bilgi verilmişti. Bu durumdan rahatsız olduğum için ürünü iade ettim.
Bir ürünün kusurunu ve eksiğini gizleyerek satmaya calışmışlarsa bu suçtur.
Olayı bir dilekçe iel her ilde bulunan tüketici hakları hakem komisyonuna(ismini yanlış hatırlamıyorumdur umarım)bildir. Bakalım sonuç degisek mi?
Evet sen sen ol Türkiye de satıcının verdiği bilgilerle yetinme malesef Teknoloji satanları hepsi bilgisiz...
Mutlaka tarafsız degerlendirme yapacak sitelerden bilgileri kontrol et...
Geçmiş olsun ama pekte sorun etme Digital Fotograf makinası ile video kayıdına ilk zamanlar hevesleniyorsun ama sonra hiç kullanmadığın bir özellik olarak orda duruyor, bende öyle oldu...Video kaydı için kesinlikle Video Kamera kullanmak gerekiyor, şimdilik fotograf makinalarının ki öyle arşivlenecek kaltede değiller...
sayın ecemsu tuketici haklarında bir musteri aldıgı urunu hicbir sart ve kosul olmadan iade edebilir! hatta hatta begenmedim ben bu urunu bile diyebilir. tabiki 1 hafta icerisinde. sizin durumunuz biraz ugrasmayla kesinlikle cozulecek bi durum.o buyuk firmalar, bunlar nasıl olsa hakkını aramaz, yasa hukukda bilmez diyerekten milleti uyutuyorlar. fakat tekrarlıyorum "aldıgınız urunde hicbir sorun olmasa dahi onu bir hafta icinde iade etme hakkınız var, yasa bunu ongoruyor"
merhaba
kodak ile ilgili olan sorunuma halen çözüm bulamadım.e son kodak yetkili servisi bize gönderin biz bakalım dediler bugun servisten geldi açıklamada şöyle yazıyor"cihaza firmware update yapıldı,test ok birim faal" . ben sessiz video çekiyor diye gönderdim onlar da bişe update etmişler.ne demek arkadaşlar bu? sessiz makinayı sesli mi yaptılar acaba,halihazırda makinada mikrofon/hoparlör görülmüyor ama ? ben hala pişmanım yaa
- 1
İlgili olabilecek konular
-
Müşteriye İnfo Yapma Sitesi Ve Uygulaması (tamamen Ücretsiz)
23 Şub. 2021, 15:11 ozgurozkan123
0137123 Şub. 2021, 15:12
ozgurozkan123 -
Turknet Nasıl İnternet Hızı İyimi Müşteri
25 Mar. 2020, 15:12 prodersler
0142925 Mar. 2020, 15:13
prodersler -
Klasfoto. Com Müşteri Tecrübesi(olumsuz)
01 Tem. 2015, 18:28 mtdmrc1608
4452910 Oca. 2018, 03:46
april-_-day -
-
Dekoratif Çerçeve Ve Müşteri Des. Operat
10 Haz. 2014, 12:37 prodersler
1206115 Haz. 2014, 22:45
cuneytmuzaffer -