trancedj
trancedj (üye)
İzmir / Amatör

24 Saat İçinde 3 Tane Eos350d

merhabalar,
sonunda uzun uğraşlardan sonra 350D'mi aldım fakat aldıktan sonra başıma neler neler geldi, sağolsun Vatan Computer ve çalışanları çok yardımcı oldular.
21 Eylül günü makinemi aksam 17 sularında aldım ve iftara kadar gün ışığında çekimler yaptım, iftardan sonra hava kararınca deneme çekimlerime devam etmek için makineyi açtım. Bu ana kadar hiç Flashlı çekim yapmadığımı farkettim ve flashlı cekim yapmak için pop-up flashı açtım ama ne olsun daha 3 saatlik cihaz ERR 99 hatası verdi ve kitlendi. Kapatıp açtım bi daha denedim yine yok, kitapçığı filan okudum orada yazan, kullanıcının yapabileceği herşeyi yaptım ama cihaz inatla flashı patlatmadı,flashsız çekimlerde sorun yok bu arada... Büyük bir moral bozukluğuyla makineyi tekrar sötüm paketledim kutuladım ve ertesi günü İzmir Vatan Computer' ın yolunu tuttum. Tabi bunlar olurken aklımdan Türkiye'deki Mağazaların bu gibi durumlarda müşteriye çektirdikleri çileleri filan düşündüm ve aldığım makinenin elimde patlama korkusuyla Vatanın müşteri hizmetleri bölümününe gittim, yetkili servis elemanın incelemesinden sonra makinenin bozuk olduğu ve yenisi ile değiştirileceği söylenmesiyle çok mutlu oldum ve İKİNCİ 350D'mi bana teslim ettiler, hemen kordona 3-5 deneme çekimi yapmak için yola çıktım, çantamdan 350D'yi çıkarıp vizöre gözümü dayamamla ne göreyim !!! iç kısımda kocaman bir boya lekesi !!! zannediyorsam vizorün içindeki 7 tane odak noktalarını yaparken üretim hatası olmuş ve en üstdeki noktanın tepesinde yatay bir çizgi oluşmuş! İçimdeki korku ile tekrar Vatan'nın yolunu tuttum ama bu sefer makineyi yenisiyle değiştireceklerini düşünmüyorken, tenik servis elemanının incelemesinden sonra bana ÜÇÜNCÜ Eos 350D'yi vereceklerini söylediler inanının hiç beklemiyordum böyle bir davranış, sonuçta burası Türkiye!!! Bilmem daha önce benim bu başıma gelenler size geldimi, 24 saat içinde 3 tane eos350D!!!!
Buradan Vatan Computer'i tebrik ediyorum müşteri memnuniyeti 10 numara

Tarih: 24 Eylül 2007, 00:07 - İp: 85.***.**7.248
nayri
nayri (üye)
İstanbul / Meraklı

Bende bu aralar Nikon D40 almayı düşünüyorum. Benim yerime sen alır mısın. Bu kadar şans bende yok. İlkinden elimde patlar :D

 

Tarih: 24 Eylül 2007, 00:15 - İp: 85.***.**3.34
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

geçmiş olsun.vlaa gidip ordan alamıl bundan sonra makinaları.

 

Tarih: 24 Eylül 2007, 00:18 - İp: 88.***.**7.192
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

acaba bu durum teknosada olsa ne olurdu cok merak ediyorum. her anında değiştirdiklerinde bir kurban keserdim herhalde

 

Tarih: 24 Eylül 2007, 00:39 - İp: 88.***.**9.223
trancedj
trancedj (üye)
İzmir / Amatör

bence değişimlerin anında yapılmasının nedeni butun arızaların daha ilk günden çıkması, eğer 1 - 2 gün geçseymiş öyle hemen değişim yapmazlarmış istanbula erkayalara gönderip oradan yetkili servis onayı ile değişim yapıyorlar...
Aslında kendimi bi bakıma şanslı hissediyorum diyebilirim ya bide sonradan çıksaymış yada spot alsaymışım, şimdi daha iyi anladım garantili malın değerini, spot riskli iş!

 

Tarih: 24 Eylül 2007, 00:50 - İp: 85.***.**7.248
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Valla bravo tek atışta arızalı olanları bulabiliyorsun
..Sitedeki arkadaşlar eğer makine alacaklarsa seninle beraber gitsinler senin seçtiğin makineler hariç diğerlerini alsınlar Senin seçtiklerin nasıl olsa arızalı olanlar oluyor....

 

Tarih: 24 Eylül 2007, 06:17 - İp: 88.***.**5.127
bulka59
bulka59 (üye)
İstanbul / Amatör

Belki kötü düşünüyorum ama satıcının satmadan önce bu cihazların problemleri olduğunu bildiğini ve yerse mantığı olabileceğini de düşünebiliriz. Vatan Biligsayar dan yıllardır alışveriş yapan bir kişi olarak ancak gerekeni yaptıklarını söyleyebilirim.
Selamlar

 

Tarih: 24 Eylül 2007, 23:19 - İp: 81.***.**3.79
  • 1