Fotoğrafçılık Forumları
Gözlerim Yaşardı
Telekom da üst düzey bir yönetici ile yapılmış röportaj.
Türk telekom; bedavaya yabancılara verilen kuruluş. Bedava derken, kurumlar vergisi kalkınca resmen bedava oluyor.
Türk Telekom bir kartel.
Türk Telekom dünyanın en yavaş internetini en pahalıya satma başarısı gösteren bir kurum.
Telekom özelleince her şey çok güzel olacak diyenler şimdi nerede bilemiyorum. Hala savunuyorlar mı özelleşmenin mükemmel bir şey olduğunu.
Son mahareti şu; Kampanya başlatıyor, benim kullandığım ADSL yi yeni abone olanlara benden 40 lira daha ucuza satacaklar. Ama eski üyelerin faydalanma şansı yok! Üyeliğimi iptal edersem yine başvuramıyorum!
Kamu hizmeti denen bir şey vardır hukukta, kamu hizmetinden faydalanmanın bedeli aynıdır ülkenin her yerinde.
Adam reklamlarda Cem Yılmaz ı oynatıyorum, Sabancı müzesine yardım ediyorum, okul yaptırıyorum diye hava atıyor.
Aferin sana da....Bu parayı benden almıyor musun?
İktidar kurumlar vergisini bile sen istedin diye kaldırmadı mı?
İki senede satın adığın paranın 2 katı kar elde etmedin mi?
Röportajın tamamı aşağıda;
"Devlet kurumu imajından kurtulmak için agresif bir iletişim stratejisi izleyen Türk Telekom, Cem Yılmaz'lı reklamlar da eleştirilince isyan noktasına geldi. Ahter Kutadgu,'Ne yapsak eleştiriliyor' dedi.
Yılda 100 milyon YTL bütçeyi sadece Türkiye'nin dört bir köşesinde okul yaptırmak için ayırdı. Paris'in dünyaca ünlü müzesi Louvre'da yer alan 200 parça eserini Türkiye'ye getirmek için Sabancı Müzesi ile sponsorluk imzaladı. Son olarak Cem Yılmaz'lı reklam filmi yayınlanmaya başladı. İmajını değiştirmek için agresif bir kurumsal iletişim atağına geçen Türk Telekom (TT), bütün bunlara rağmen eleştirilerin devam etmesine isyan ediyor.
TT Kurumsal İlişkiler Başkanı Ahter Kutadgu, "TT ne yapsa eleştiriliyor. Cem Yılmaz reklamlarını bile eleştirdiler" diyor. Kutadgu, TT'nin eleştirilerin geçmişte bir kamu şirketi olmasından kaynaklandığını belirterek, "Sanırım hala aynı algılama devam ediyor. İnternete giriyorum, Ekşi Sözlüğe bakıyorum. Gelen yorumlara inanamıyorum. Çevremden başka, dışardan başka tepkiler alıyorum" diye konuşuyor. Cem Yılmaz reklamlarına gelen eleştirilere üzülen Kutadgu, "Oysa Yılmaz'ın Opet ve Doritos reklamlarındaki başarısı ortada" diyor.
Sürekli şikayet var
Şu anda tarife ağırlık bir kampanya yürütüklerini belirten Kutadgu, hedeflerini ev ve iş telefonlarının cazibesini artırmak olarak özetliyor.
"2004'ten beri düzenlemeye gidilmeyen tarifeleri yeniledik. Fiyatları indirsek 'Acaba ne var bunun altında', yukarı çıkarsak da 'Bak çok çıkardı' diyorlar. Sürekli bir şikayet var" diyen Kutadgu, bu nedenle şirketin ilk çeyrek mali sonuçlarını kamuoyuna duyurduklarını söylüyor. Kutadgu, "Yüzde 45'i hala kamunun olan bir şirketin menfaatini gözetmek zorundayız. Bunun için maliyeti ve rekabeti göz önüne alarak doğru fiyatlandırma yaptık. Rakamları yayınlamazsak, ortada başka rakamlar konuşuluyor. Bu nedenle TT tarihinde ilk kez ilk çeyrek performansı diye bir şey yayınladık. Bu devam edecek" diyor.
Kutadgu, yayınladıkları çeyrek sonuçlarında TT'nin "baskıcı fiyat politikasıyla piyasanın dışına itmek" istediği iddia edilen alternatif operatörlerin arama trafiğini yüzde 100 arttığı sonucunun net olarak ortaya konulduğunu da ekliyor.
TT'nin geçmişte de iyi bir teknolojiye sahip olduğunu vurgulayan Kutadgu, şunları söylüyor: "Bunu daha da geliştirmek istiyoruz. Bütün bunlara baktığımızda iletişim stratejisinde Cem Yılmaz ve Mahzar Alanson'u öne çıkardık. Bundan böyle abone mantığı ile değil, müşteri mantığı ile hareket edeceğiz. Abone mantığında tekel niteliğinde hizmetler sunarsınız ve insanlar o hizmeti almak zorundadır. Ve talepkar olan abonedir. Artık serbestleşmenin ve rekabetin gelişmesini istediğimiz bir ortamda roller değişti. TT müşterisine yakın olmak zorunda.""
KAYNAK: http://www.referansgazetesi.com/haber.aspx?HBR_KOD=69707&ForArsiv=1
buffalo sen zararda değilsin. yeni kapmanyaya uye olanlar zararlı . Cunku 2 sene bagımlı kalıyosun. Ben eminimki 6 ay sonra filan cok daha dusuk kampanyalar geelcek. Sebebi ise dunyada farklı altyapı hizmetlerinin yaygınlaşması ve dışardaki fiyatların düşüşü. Şu anda en pahalı biz kullanıyoruz ( gerci ben internet cafeden alıyorum ) .. Telekom ileriyi dusunerek millete 2 yıl hic durmadan nanay yapacak. Bence 2 yıllık kapmanyalara aldanmamk lazım.
Üstelik yeni tarfiesnine gore 4 gb bu yılın sonuna kadar yani 6 aylık sure icin sadece 15 yt..
Ama senin kampanyada modem+yarı baglantı ücreti+ 2 ay ücretsiz üyelik vardı.
yeni de ise modem+6 ay 15 ytl .. yani 2 ay ücretsiz durumu ve baglantı parasını da hesaba dahil edersek. Su anki durumdan pek farklı değil. Yoksa ben mi anlamadım bu yeni kampanyayı.
Buffalo özelleştirme iyi mi kötü mü bilemeyiz. Bunu kısa surede anlmak mumkun değil. 2 yıl icersinde adsl ücretleri çok komik rakamlarda olacaktır.
Ben kampanyadan almıyorum ki.
Normal bindirilmiş tarifeden alıyorum.Ve yeni tarifeyi kullanma hakkım yok.
Kullandığım ADSL 1024-256. Ama iki günde bir hız testi yaparım, 800-90 gibi komik hızlarda sürünüyor hız.
En kötü tekel özel şirket tekelidir diye bir söz var.
ADSL önceki sene daha ucuzdu, ben bunu bilir bunu söylerim.
Telekom internet kullanmayı chat yapmaktan ibaret sanıyor.
- 1