Fotoğrafçılık Forumları
Kingston 512 Cf Kartım Arızalandı
Garantiye gönderdik.GAranti süresi dolmamasına rağmen üzerindeki seri numarası silinmiş işleme alamıyoruz dediler..
Bu normal mi arkadaşlar
Böyle bişey daha önce başına gelen yok mu???
Çokmu pahalı bir şey bu sendeki kart be dostum uğraşmaya değermi bu at gitsin be
Ya mesele o değil bıktım bu firmaların anadolu insanını söğüşlemelerinden...
Ürününüzün fiş,fatura belgesi varsa Armada firmasını arayın yardımcı olacaklardır.Şu sıralarda yenileri bayağı ucuzladı.Karar sizin.Kolay gelsin
Yav ne kadar müsrifsiniz Bende biliyorum yeni bir kart almasını....Babam kızardı eskiden neden kızıyor bu adam derdim
Bize verdikleri cevap doğrumu değilmi bunu öğrenmek istiyorum.
bence madem garanti servisi seri no sunu bulmakta onlara kalmış yada garanti belgesinde seri no silinme şertı yoksa istediğin adli makama şikayet edebilirsin..
Bunu yapmamaları halinde seri nosu silindiğinden dolayı tamire alınmadıgına dair bir yazılı kağıt al..
İster tüketici hak ister savcılığa başvur. Baş vuracagınıda kendilerine belirt.
Kinston un müştei temsilciliğine ulaşabilirsen tel ile ulaşamazsan fax ile bilgi edinme kanununa istinaden cevap iste. Maksat ortalığı karıştır.
Aynı yöntemi VESTEL firmasına yaptım adamlar mükemmel hizmet veriyo ve müşteriyi kale alıyo.. Yeni makinayı verdiler.. Haklı olduğun herşeyde kendini savun... Gereken yardımda arkandayım kardeş
Destek Ana Sayfa
Kingston urunlerinin en iyi performansli kolay kullanilabiliri urunler oldugundan emin olmak istiyoruz.Eger urunle ilgili kullanimda ,kurulumda sorun yasiyorsaniz bizimle baglantiya gecebilirsiniz.:
Teknik Destek email:
[email protected]
http://www.kingston.com/turkey/company/contact.asp
kardeş araştırdım numara olma şartı yok mevcutsa diye geçiyor....
garanti ile ilgili...
GARANTI TALEBI PROSEDÜRLERI VE GEREKSINIMLERI
Garanti hizmeti almak için, bir kusurlu ürünü Kingston ürününü satın almıs oldugunuz yetkili Kingston satıcısı veya dagıtıcısına geri gönderebilirsiniz. Ürünü geri göndermeden önce lütfen satıcınızın veya dagıtıcınızın iade politikalarının sartlarını teyit ediniz. Tipik olarak, yasamakta oldugunuz sorunun ayrıntılı bir tanımı ile birlikte model numarası ve seri numarası (mevcutsa) dahil olmak üzere ürünün tanımlama bilgilerini dahil ediniz. Ayrıca, ürünün uygulanacak olan garanti süresi içerisinde oldugunun bir kanıtı olarak orijinal perakende satın alma tarihinin bir kanıtını da dahil etmelisiniz.
Amerika Birlesik Devletleri’nde, ilk olarak Kingston’dan bir Iade Edilen Malzeme Onayı (“RMA” aldıktan sonra ürünü direkt olarak Kingston fabrikasına geri gönderebilirsiniz. Bir RMA numarası Kingston.com/support adresini ziyaret ederek veya +1 (714) 438-1810 veya +1 (800) 337-3719 numaralarından Kingston Müsteri Hizmetini arayarak elde edilir. ValueRAM hafıza ürünü iadeler için, lütfen RMA hizmeti ve destegi için +1 (800) 435-0610’tan Teknik Destekle irtibata geçiniz.
Kingston’dan bir RMA numarası aldıgınızda, ürünü Kingston Technology Company, Customer Service, 17665-A Newhope Street, Fountain Valley, CA 92708, ABD adresine navlunu pesin ödenmis ve sigortalı olarak otuz (30) gün içerisinde göndermelisiniz. Fabrikaya gönderilen ürünler, tasıma sırasında hasarı önlemek için düzgün bir sekilde ambalajlanmalıdır. Paketinizin dıs kısmında göze çarpan bir sekilde Kingston RMA numarasını dahil etmelisiniz. Paketin dıs kısmında göze çarpan bir sekilde Kingston RMA numarası olmadan ürünü fabrikaya gönderirseniz, paketi açılmamıs sekilde size iade edilecektir.
Avrupa’da, ürünü satın almıs oldugunuz yetkili Kingston satıcısı veya dagıtıcısına geri gönderemiyorsanız, ürünü direkt olarak Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, Ingiltere adresinde bulunan Kingston hizmet merkezine gönderebilirsiniz. Ürünü geri göndermeden önce, Kingston’dan bir Iade Edilen Malzeme Onayı (“RMA” almalısınız. Bir RMA, Kingston’un web sitesi (kingston.com/support) aracılıgıyla Avrupa Teknik Destegiyle irtibata geçilerek alınabilir. Kosullar ve navlun gereksinimleri yukarıda gösterildigi üzere ABD RMA iadeleri gibidir.
Geri gönderilen ürün Kingston’un mülkü olacaktır. Tamir edilen veya yenisiyle degistirilen ürün masraarı Kingston’a ait olacak sekilde gönderilecektir. Tamir edilen veya yenisiyle degistirilen ürün, hangisi daha uzunsa, orijinal garantinin geri kalan süresi veya 90 gün boyunca bu sınırlı garanti tarafından kapsanmaya devam edecektir. Eksiksiz garanti ayrıntıları için kingston.com/warranty adresini ziyaret ediniz.
TEKZIPLER
YUKARIDA ANILANLAR KINGSTON ÜRÜNLERI IÇIN TAM GARANTIDIR VE YAZILI VEYA SÖZLÜ DIGER BÜTÜN GARANTILERIN VE SUNUMLARIN YERINI ALIR. YUKARIDA AÇIKÇA IZAH EDILMESI DURUMU HARIÇ, KINGSTON ÜRÜNLERINE ILISKIN OLARAK BASKA HIÇBIR GARANTI YAPILMAZ VE SINIRLI KALMAMAK KAYDIYLA ÖZEL BIR AMAÇ IÇIN HERHANGI BIR ZIMNI IHLAL ETMEME, ORTALAMA KALITE VEYA UYGUNLUK GARANTISI DAHIL OLMAK ÜZERE ULUSAL, EYALET, BÖLGESEL VEYA YEREL KANUN KAPSAMINDA MEVCUT OLAN HERHANGI BIR GARANTI DAHIL OLMAK ÜZERE, UYGULANACAK KANUN TARAFINDAN IZIN VERILDIGI KAPSAMDA, BURADA BELIRTILMEYEN BÜTÜN GARANTILERI AÇIK BIR SEKILDE REDDEDER. SARIH VEYA ZIMNI, BÜTÜN GARANTILER YUKARIDA IZAH EDILEN SÜRELERLE SINIRLIDIR. BAZI EYALETLER VEYA DIGER ADLI YETKILER ZIMNI GARANTILERIN VEYA
Eyvallah güzel kardeşim
Bir mail attım ama bunlar anlarlar mı bilemiyorum...
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
[email protected]
Bu cevap geldi...
bu herkese gönderilen otomatik mesajdır demiş yani türkçeyi anlamamış
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-
Panasonic Dmcfz Nin Yazılım Güncellemesi
08 Nis. 2013, 14:29 seyit71
1217808 Nis. 2013, 22:22
boranyildirim -
Canon 400d Cf Kart Firmware Sorunu Acil
30 May. 2012, 19:55 izzy35
2264702 Haz. 2012, 13:02
izzy35 -
-
Montaj Kıyafetleri Ve Çerçeveler151210
15 Ara. 2010, 20:22 prodersler
5255617 Ara. 2010, 18:32
zbkdygn -