gokhansulek
gokhansulek (üye)
Antalya / Doğa Fotoğrafçısı

Eos 30d

daha alalı ikigün olmuştu yeni almıştım fotaraf cekerken makine birden sesler cıktı kapandı erkayaların şubesine götürdüm perde le ilgili olduğunu söylediler istanbul la gönderdiler ses soluk yok sizce bu olay nedir acaba merak ediyorum

Tarih: 25 Nisan 2007, 10:33 - İp: 81.***.**4.71
fdemirhan
fdemirhan (üye)
İstanbul / Amatör

Aldığımız her malda hata olabilir.
Önemli olan alış veriş yaptığınız yerin size düzgün ve zamanında cevap vermesi, sorununuzu kabul edilebilir bir biçimde çözmesidir.
Ne yazıkki bazen bizleri beğenerek aldığımızı markadan nefret ettirebilen durumlar olabiliyor.

Umarım sorun en kısa sürede çözülür. Bizi sonuçtan haberdar edin.

 

Tarih: 25 Nisan 2007, 11:59 - İp: 85.***.**0.216
cappadociaman
cappadociaman (üye)
Artvin / Doğa Fotoğrafçısı

Maalesef kötü bir durum bu...
Yaklaşık 2 ay önce benimde aldığım EOS 30D geçen hafta çekim esnasında birden durdu ve ekranda errror99 hatasını verdi.Makina çalışıyor, menülerde geziyorum her ayara ulaşıyorum ama fotoğraf çekmek istediğimde errror99 hata mesajı karşıma çıkıyor.Farklı lensle denedim olmadı.Makinayı resetledim yine olmadı,pili söküp taktım yine tık yok.

Erkayalar'a gönderdim bende.Bana herhangi bir mesaj gelmeyince onları ben aradım ve serviste belli bir müşteri sırası olduğunu,gelen arızlaı ürünlerin geliş sıralarına göre servise alındığını,servis aşamasının ise mesaj yoluyla ve site üzerinden takip edilebileceğini belirttiler.

Sıramın ne zaman geleceği belli olmamakla birlikte 1 hafta ila 10 gün sürebileceğinide ayrıca belirttiler.

Sanırım sizin durumunuz da buna uyuyor....

Beklemekten başka şansımız yok.Umarım ki çözümlenebilen bir sorun olsun...

 

Tarih: 25 Nisan 2007, 13:02 - İp: 88.***.**7.94
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

İkiniz adına da üzüldüm arkadaşlar, makineyi yeni almışken bu tip sorunlarla karşılaşmak çok can sıkıcı olmalı...
Umarım tez elden çözülür sorun.

hakan , senin sorunu merak ettim;
http://www.fotokritik.com/forum/forum.php?konu_id=37780

 

Tarih: 25 Nisan 2007, 20:53 - İp: 81.***.**0.70
cappadociaman
cappadociaman (üye)
Artvin / Doğa Fotoğrafçısı

İlgin için teşekkürler buffalo...
Bendeki errror99'un sebebini "perde arızası" olarak bildirdi erkayalar servisi...
Hala bekliyorum

 

Tarih: 27 Nisan 2007, 01:18 - İp: 88.***.**3.31
antika
antika (üye)
İstanbul / Meraklı


Perde saglamligi Canon 30D'nin bir numarali satis parametresi degil miydi? Hani siradan perdeler 30-40 binde havlu atarken bu 100 bini garanti ediyordu, yanlis mi hatirliyorum.


Demekki butun makineler boyle problemler cikarabiliyormus, 30D de istisna degilmis. Bu pazarlamaci-reklamci milleti hic dayak yememis anlasilan.

 

Tarih: 27 Nisan 2007, 11:39 - İp: 81.***.**5.159
cappadociaman
cappadociaman (üye)
Artvin / Doğa Fotoğrafçısı

Valla bozulmayı yeterki canı istesin...
Rezil makinalar bunlar...
Etek dolusu para veriyorsun.Durup dururken cartı çekiyor perde...
İlginç değil mi?

 

Tarih: 27 Nisan 2007, 18:56 - İp: 88.***.**1.18
eren
eren (üye)
Yurtdışı / Amatör

Merhaba Dostlar,

Burada (Almanya) böyle bir ariza durumunda ivirdi zivirdi, estekdi, köstekdi demeden derhal yenisini verirler. Veremezlerse veya "Yok ben sogudum bu markadan, ya da modelden artik bu 2 günde arizayla" derseniz derhal hayhay der paranizi aninda öderler.
Bir mal garanti süresinde 2 kez ariza yapti diyelim 3. de derhal yenisi yada parasi verilir(arizasi yapilabilse de)
Hatta 15 gün icinde bir mali geri götürür ve ne bileyim, menüsü ve fonksiyonlari beni tatmin etmedi diyip geri verebilir ve paranizi alabilirsiniz.
Ve bu sürecte de "Abi yaa..." diye baslayan cümleler kurup hakliliginizi anlatmaya da gerek yoktur.
Hatta bircok büyük satici firmalar (normal satisi 2 yil garantili mamüllere bile) 1 yil da fazladan garanti bile veriyorlar.
Ve üstelik burada fiyatlar yaklasik %30 daha ucuzdur. Hem de firma giderleri (personel, kira vs.) daha fazla iken.

Ne zaman benim ülkem o ülkedeki yasayanlar tüketici haklarini bu duruma getircekler.

Ben bunlari Almanyayi övmek icin degil bu sitedeki firma temsilcileri okusun diye yaziyorum.
Zira bizim vatandaslarimiz da öpücükle degil parayla ürün aliyorlar ve bunlara da layiklar.
Selamlarla...

 

Tarih: 28 Nisan 2007, 01:02 - İp: 89.***.**3.45
cancaner
cancaner (üye)
Yurtdışı / Firma


Bir ornekte benden,

Metz flasim bir haftalik olmasina ragmen pil yataklarindan ariza yapti.Hemen goturdum tamir yapilmasi icin (1 senelik garantisi vardi).Bana , ilk uc ay icinde ariza yapan mallari kesinlikle tamir etmediklerini,direk uretici firmadan yenisi ile degidtirdiklerini soylediler.

Flas Fransadan, Almanya'ya geri gonderilip yenisi ile degistirildi.Metz firmasindan da bir ozur mektubu kutunun icinden cikti.

Bende eren arkadas gibi avrupayi ovmek amaci ile yazmadim.Amacim insanlarin bunlari ogrenmesi,bilmesi ve firmalara baski yapmasi.

Turkiyede ki firmalar bunu yapamazlar mi ? Bal gibi yaparlarda,islerine gelmiyor.


Ama bu demek degildir ki hepsi kotu,ben cok iyi calisan firmalara da sahit oldum Turkiye'de.

 

Tarih: 8 Mayıs 2007, 18:48 - İp: 195.***.**2.2
  • 1